Täitsa mõtetu: ennustamine vikipeediaga

Kõigepealt lepime kokku, et ennustamine on võimatu ja siis hakkame ennustama. (Kuna mul on parasjagu halvasti kirjutatud raamat pooleli, siis otsin aja surnukslöömise mooduseid). Kõik blogijad saavad proovida ennustamist, et võtad oma mingi muusikalisti ja siis proovid, mis tuleb. Aa, mul pole muusikalisti. Mul samahästi kui pole arvutis muusikat. Ma pole kohe üldse muusikasõber. Kogumise mõttes ja liste ma ka ei koosta. Vot ja ma tahtsin ka “ennustada” ja meenus, et vikil on selline link “juhuslik artikkel”. Nüüd ma ennustangi.

1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2011 alguseks?
Muusikaline täringumäng. 100% täppi, tegelen ennustamisega, mida tehakse tegelt muusika abil🙂

2. Aasta 2011 põhiülesanne
Albaania ajalugu. Poože moi! Tundub, et Albaanial pole minevikus suurt millegagi kiidelda, teda muutkui vallutati ja vallutati. Et kas peaks minema ja vallutama Albaania? Ma polegi seal käinud.

3. Eneseteostus aastal 2011. Minu „mina“ 2011. aastal
Läksin inglise vikile üle, sest Albaania ajaloost oli eesti keeles väga halb artikkel.
Naive Dance (mingi usa sündipopi 1990 aasta album). Nii, nüüd on kindel, aeg on oma sündipopi plaat välja anda. Kes on käpp? Ehk – naiivsust jagub😀

4. Rahaasjad aastal 2011
Melisophista. Mingi väike liblikas … Et rahaga läheb sama liblikaliselt edasi, et sügisel ise ka ei tea, miks suvel midagi ei teeninud?

5. Sugulased ja naabrid 2011. aastal
1945 Chicago Cardinals season. Ehk naabrid on sama aktiivsed kui terve jalgpallimeeskond kuskil ameerikas ammu-ammu. Vahva!

6. Kodu aastal 2011
Basket Range, South Australia. Mingi väike linn Lõuna-Austraalias. Ehh, sinna ma kindlalt ei lähe. Aa, juu on mul siin sama mõnus ja eraldatud roheline aas, kui too linnake.

7. Armastus aastal 2011
Lee Shu Pui Hall. Suurim ülikoolile kuuluv maja, kus asub Hong Kongi Hiina Kolldž. Hetkel õpetatakse seal kultuuri ja religiooni ja reeglid on majas väga ranged. Eee, tundub siuke palju juttu ja väga palju inimesi ning vähe seksi armastus …

8. Tervis aastal 2011
Richard A. Compton. Mingi tundmatu onu. Loodetavasti saab mul haigustega samasugune suhe olema – mittemingisugune.

9. Partnerlus aastal 2011
Costigan Mingi iiri päritolu perekonnanimi? See vastus on küll seletamatu. Lähen eesti vikisse tagasi.

10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2011
Eesti aasta sportlane Ihii, ohh, ärge nüüd meelitage😀

11. Reisid aastal 2011
Johann Christian Moier Artiklis on mainitud Tartut, Göttingeni ja Paduat. Miks ka mitte🙂

12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2011
Ludvig Puusepa monument Et hakkan skulptoriks? Arstiks? Mõlemad on kuidagi keerulisevõitu. Skulptuuri võiks isegi proovida. Et võite mulle tellimusi saatma hakata, küll ma ära teen.

13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2011
Tombak Ee, pea-aegu et raudne variant. Või lihtsalt mulle tundmatu sulam? Viimane kõlab hästi.

14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2011
Preisimaa hertsogiriik Ei tunneta jah.

15. Kuhu olen jõudnud aasta 2011 lõpuks
Maavärinate loend. Et panen kõik oma “maavärinad” aasta lõpus siia kenasti kirja? Loodame, et avalikult ei värista, siis pole põhjust ka siia kirja panna.

Aa, muidu oli ju lõbus🙂
Teile ka nii lõbusat uut aastat!

6 thoughts on “Täitsa mõtetu: ennustamine vikipeediaga

  1. Mees 2. jaanuar 2011, 14:24

    Tead, ma meeleldi loeksin su blogi, kuid see pidev klõpsimisele sundimine (Read more…) käib närvidele, tee midagi!😀

    Like

  2. Manjana 2. jaanuar 2011, 18:00

    Kuna tegemist pole kohustusliku kirjandusega, siis pole vajagi terveid jutte lugeda🙂

    Like

  3. Manjana 3. jaanuar 2011, 18:11

    mina, kui lapsepõlves idavirus liiga palju aega veetnud eesti kodanik, nõuan, et vältevaheldusest tulenevad jamad oleks seaduslikult lubatud😀

    Like

  4. Oudekki 3. jaanuar 2011, 21:11

    Aga tegelikult tulin ma siia, et sulle selle testiga seltsi pakkuda

    1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2011 alguseks?
    3195 Fedchenko. 1978 aastal avastatud asteroid Marsi ja Jupiteri vahel. Nojah, kui mütoloogiasse minna, siis saab siit päris vahvaid tõlgendusi.

    2. Aasta 2011 põhiülesanne
    The Ice Follies, 1939. Film. Seega, tuleks ikka see filmiprojekt, mis pooleli on kaante vahele saada.

    3. Eneseteostus aastal 2011. Minu „mina“ 2011. aastal
    Biblioteche civiche torinesi. Hmm, Torino raamatukogudesse siis pean minema töötama? Mh, Bologna omad on ju ka head.

    4. Rahaasjad aastal 2011
    APF-M1000. Et olen ninapidi mingis uues idees ja see äkki hakkab sisse tooma? Pole paha.

    5. Sugulased ja naabrid 2011. aastal
    Siriondil. Oo, elu nagu Tolkieni lugudes, see mulle sobib. Eriti kui see on see Tolkieni rahulik ja ilma suurte sündmusteta pool. Naabrid jäävad selliseks nagu on seega, sugulastest rääkimata.

    6. Kodu aastal 2011
    Dabeiba. Seega, minu mõtted, et l-Ameerikat peaks minema oma silmadega vaatama, omavad ka vikipeedia toetust.

    7. Armastus aastal 2011
    Nosy Mangabe. Väike kaitstud looduspark. Just, selline mu armastus alati on olnud ja nagu näha, ka jääb🙂

    8. Tervis aastal 2011
    Plekksepp. See on küll keeruline kood lahtimurdmiseks. Peaks vist nende ametihaiguste nimistut minema uurima.

    9. Partnerlus aastal 2011
    Duráni kanton. Jajah, ma sain juba esimese korraga aru, et mind ootab kõik l-Ameerikas, lähen, lähen.

    10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2011
    Villa Soldati. Loomulikult võõrad rahad, laenud, müstika ja seks on minu puhul lahutamatult seotud töölisklassiga ning järgmise aasta kontekstis ka l-Ameerika töölisklassiga🙂

    11. Reisid aastal 2011
    Irene Grandi (1994). Et kohe peab minema saksamaale? Mh, miks ka mitte.

    12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2011
    Fantaghirò 4. Mis ma pean üksipäini Berlusca teleimpeeriumile ära tegema või? Nojah, äkki teeme kambakesi. See oleks küll lahe, kuigi, ulmeline, nagu asi ka viitab.

    13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2011
    3G. Kolmanda generatsiooni sõbrad siis? Või palju helistamist? Või lendamist vene lennuliinidega, et nendeni saada?

    14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2011
    Next (film). Seda ma ju tegelikult tean, et tulevikunägemine minu alateadvuses peitub. Aga seal sügaval sees, philipdickilikult kihistatult, seega, kätte ei saa.

    15. Kuhu olen jõudnud aasta 2011 lõpuks
    Santuario di Nostra Signora di Roverano. Et kui meil õnnestub Berlusca meediaimpeeriumiga 1:0 teha, siis kuulutatakse pühakuks?

    Like

    • Manjana 3. jaanuar 2011, 22:26

      võõraid on isegi huvitavam lugeda. see torini raamatukogu võiks ikka tähendada, et sa saad oma doktori kaante vahele🙂

      Like

Kommenteerimine on suletud.

