Meie külmikuuks

Eile nägin, et Liina oli alustanud külmikuuste pildistamise postitusega. Täna oli neid veelgi juurde tulnud. Nii huvitav mõte. Peaks need uksed kokku koguma ja uurima …. aga ei viitsi …. praegu.

Külmikuuks 9.01.2011

Külmikuuks 9.01.2011

Igatahes võtsin arvuti ja tegin webcammiga oma kööginurgast ka pildi. Natuke rohkem mahtus peale kui ainult külmik. Külmiku, muideks, valisime selle järgi, et see seinakapi alla ära mahuks ja et tal sügavkülm allpool oleks ja et ust saaks ka teiselt poolt avama panna (sest tavaliselt pannakse uks nii, et roni aknalauale). Suht keeruline on valida, kui tead, mida vaja.

Nojah, igatahes nüüd ukse manu. Kõige vanemad jubinad on nood magnettähed, millega pole vist keegi midagi kirjutanud, aga pärinevad nad ajast, kui murrik käis lasteaias ja nendega on igasugu mänge seal uksel mängitud. Siis on eiteakust tulnud magnetid karupojaga, seaga, linnukestega õuntel jms. Keskel on üksikuna üks punane kõverik ja valge klots (all sinine ring), mis on tegelikult kõige vanemad magnetid, kuna pärinevad minu lapsepõlveaegsest mängust, kus metalltahvlile sai tükikestest kujundeid teha.

All on kolm klaabut, mis ma sain koos hulga kanalihatoodetega auhinnaks TallEggilt, kui ma nende toidutegemise-pildistamise võistlusel osalesin; nende vahel rama-magnet võipakist (sel oli märkmepaber ka kunagi juures) ja järgmisena seisab mingi ringi sees porgand, mille turunduseesmärki ma ei mäleta. Nende vahel on tiiger, mille kohta sain osalise külmikuukse jutust teada, et tollega saab tujusid väljendada. Mina olen sellega niisama mänginud. Üleval vasakul on Rhodose magnet, murrikule sõbrantsi poolt kingitud. Delfiinid ostsime vist Kreetalt ise.

Üleval serval on nuu-pagadii magnet ja paremal serval lauamängude veebipoe 2010. aasta kalendermagnet. Sellest vasakul Kiikla külapäevadel osalemisel võiduks saadud külainimeste pildiga magnet.

Minu pea kohal mikrolaineka pealt leiab pildistamise kellaaja🙂

Ok, vahepeal tuli tahtmine uuringut teha tagasi. Lingin siia teised külmikud, päris põneva sotsioloogilise uuringu saaks, kui tahaks.

Osalise külmik

Osalise külmik

Alice külmik

Alice külmik

Liina külmik

Liina külmik

Merineitsi külmik

Merineitsi külmik

