Fotosoppimisest

Fotosoppimine on mõnus tegevus. Kõlab päris koledalt, kui rääkida, et ma olen sarnase tegevusega, kuigi erinevaid programme kasutades, tegelenud mingi 17 aastat. Nii pika ajaga peaks juba meeletu meister olema. Kuna ma suuremalt osalt olen seda oma rõõmuks teinud ja minu käekiri (pastakaga paberile kirjutades) on pehmelt öeldes “kole”, siis võin end välja vabandada, et kõik pole perfektne.

Eile tegin ühe töö, mis mulle endale rõõmu valmistas ja mõtlesin, et pistan selle blogisse ülesse.

Robin Hood

Robin Hood

Kuidas ma sellise pildini jõudsin? Kõigepealt mõtlesin, et Tätte võiks olla just see mees, keda meil väga paljud inimesed teavad. Siis mõtlesin, et millise maailmakuulsa tegelasega ta võiks sarnaneda. Siis otsisin googliga Robin Hoodi ja leidsin filmiplakati. Plakatil on Russell suhteliselt konkreetses poosis ja ma pidin leidma foto Jaanist, kus ta oleks sarnases poosis. No ja siis läks “joonistamiseks”, et nägu ära asendada. Kõige hullem on viimane aste, kus tuleb näole õige värv saada. Originaalplakatil on Russeli nägu suhtkoht musta värvi ja Tätte on väga valge mees, kuid mustaks ta sai. Nüüd seda pilti vaadates nagu on Tätte, aga nagu oleks Brad Pitt ka. Puhas kokkulangevus – Jaani näos on muutunud vaid värv. Ilmselt ongi Jaan Bradi nägu.  

Selline puhkusepäeva lugu siis. Plakati vasakul servas on näha kaks pilti, millede kokku pannes sai suure pildi.

2 thoughts on “Fotosoppimisest

  1. ÖöHulkur 13. märts 2011, 01:31

    Äkitse om ymmerkeerdult – Brad om Jaani nägu?

    Like

  2. Siiri 13. märts 2011, 05:27

    Lahe🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

