Fotojaht: metsa all. Rabajooks.

Käisin täna elus teist korda spordi massiüritusel: Rabajooksul. Muretsemiseks pole põhjust: minuga on kõik korras ja mul ei tekkinud tahtmist ise harrastussportlaseks hakata. Ma olin pigem transpordi eest vastutaja ülesannetes. Hommikul vara, natuke enne kümmet, lõin kõik maast lahti ja hoolimata meessoo agressiivsest porinast sõitsime Pääskülla.

Teate, kallid spordivõhikud: ega need spordiüritused nii jamad polegi. Mulle meeldib sportivaid ja töötavaid inimesi vaadata. Rääkisin lapsele ka miks inimesed spordisõltuvust põevad (et nad tahavad ikka ja jälle endorfiini saada) ja et sellepärast tal ongi peale kuute kilomeetrit metsaaluses lumes jooksmist suurem hulk energiat ja hea tuju. Mul on tubli laps! Ja neid tublisid inimesi oli seal suurte karjade kaupa. (Minu esimene suur spordiüritus oli Paide-Türi jooks, mille ma keskkoolis läbisin ja eluga lõpetasin).

Sportlastega täidetud metsaalune

Sportlastega täidetud metsaalune

Kuid sel ajal kui laps metsas ringi vudis, käisime meie geopeitumas ja ma leidsin kõigepealt mingeid kiiresti jooksvaid paksuvõitu pruunikaid linde, keda ma ei pildistanud, sest nad olid liiga kaugel ja pärast kaks sipelgapesa, mis kvalifitseeruvad metsaaluseks pildiks küll, kuigi tegemist oli Salzburgi restorani juures oleva metsatukaga.

Sipelgatega täidetud foto

Sipelgatega täidetud foto

Ja teised metsaaluse pildistajad: siin.

Ja kui mõni spordihuviline tahab jooksmise vahele ka orienteeruda, siis ma meisterdasin neile reklaambänneri🙂

Kalevi suvejooks

Kalevi suvejooks

7 thoughts on “Fotojaht: metsa all. Rabajooks.

  1. Köögikata 17. aprill 2011, 23:32

    Sipelised on ägedad!

    Like

  2. Oudekki 18. aprill 2011, 12:59

    Sportivad inimesed on vahvad jah.

    Like

  3. nabakrampia 18. aprill 2011, 14:31

    Rabajooks on üks neist massispordiüritustest, kus ma veel käinud pole aga kuna distants on normaalse pikkusega siis ehk kunagi jõuan ka sinna. Rahvast paistab seal olevat rohkem kui ma oleks arvanud.

    Like

  4. Manjana 18. aprill 2011, 15:10

    rahvast oli rabajooksul väga palju. 2 tundi oli aega startida-lõpetada, üritus oli tasuta. õhtul nätas telekas ka. mingi paar tuhat oli seal osalejaid kindlasti. aga rada oli kaetud 10 sendise lumega.

    Like

  5. tegelinski 18. aprill 2011, 16:33

    Täiskäigul metsa… loodame, et nad ikka ära mahtusid🙂

    Like

  6. A.I.V.O. 18. aprill 2011, 21:43

    Mitte, et ma nüüd mutukateadlane oleksin, aga sipelgad olid rohkem saledamad…

    Like

  7. Manjana 18. aprill 2011, 22:20

    kõik pakkumised putukate nimele oodatud🙂
    aint, et peaks arvestama, et tegelik suurus on neil umbes 5 mm ja see pilt on mingi 6-kordne suurendus. ja nad elasid sipelgapesas suure karjana🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

