Kes oli eelmise postituse pildil?

Kõrvenõgesel

Kõrvenõgesel

Mõtlesin, et määraks ära kelle ma eelmise postituse pildile püüdsin, aga jäin jänni. Originaalis on too hüppaja natuke üle sentimeetri pikk, ehk pilt on umbes 5-kordne suurendus. Leidsin ta Paljassaare poolsaare tipust kõrvenõgese lehelt. Neid oli seal kõrvenõgestel päris mitu, kõik ühesuurused. Kas nemad sõid kõrvenõgesele augud sisse või 1 teine putukas, kes seal ka ringi kakerdas, ma ei tea. Aga ilmselt ta ikka rohtu sööb, kui ta on nii roheline.

Ma arvasin, et ta on täiskasvanud, aga enam ma väga kindel pole, sest tal pole tiibu.

Kuna laps koolis õppis putukaid, siis ta ütles, et pikkade sarvedega (pikem kui keha) on ritsikad. Tirtsudel on lühemad tundlad. Ja sinnapaika mu uurimine jäigi, sest tal pole tiibu. Kes ta siis on? Üleni roheline, pikkade tundlatega ja ilma tiibadeta.

