Eesti parim hallitus

Nüüd leidsin ma Nii Hea Hallituse, et ma pidin selle oma blogisse panema. Ausalt, ma kaalusin, et kas pole tegemist ühiskondliku vara omastamisega, et tegelikult peaksin ma oma avastuse andma Eesti Parimale Köögiblogijale, kuid ahnus sai võitu aususe üle ja ma jätsin kõik endale ja jagan vaid oma lugejatega.

Saamislugu on pikk ja austusväärne. Selle Creme Bonjouri ostsime mingisuguse telkimisürituse tarbeks nii ammu, et ma ei tea, millise täpselt. Telkimisele on kasulik leiva peale või asemel võtta kaasa mõni sulatatud juust, sest see säilitab oma oleku ka kuumemates tingimustes. Natuke me seda sõime, aga pisut jäi üle ka. Ülejäägid toob korralik perenaine kodusesse külmkappi. Kuigi me külmkapp pole eriline varandusait, jäi too karbike pikaks ajaks unustustehõlma ja kui mu austatud elukaaslane ühel kiirel hommikupoolikult varanduse avas, siis ta isegi ei kiljunud. Ta oli täielikult sõnatu tolle hunnitu ilu ees seistes. Mina kiljusin küll, vaimustunult. Jooksin kibekiirelt fotoka jägi, kuid elukaalslane ei soovinud, et ma sellise olulisusega piltimist köögi kehvades valgustingimustes sooritaksin.

Läksin karpi hellalt kätel kandes kaminatuppa. Poolel teel näitasin teda ka  alaealisele elukaaslasele. Ka tema oli vaimustunud ja väljendas seda mõjuvõimsa erutusohkega “Väkk”.

Vot nii! Imetlege nüüd teiegi!

This slideshow requires JavaScript.

 

2 thoughts on “Eesti parim hallitus

  1. poliitiliselt korreknte printsess 22. august 2011, 13:21

    Aga ma olen ka lugeja. Haa! Igatahes pikaaegse harrastajana võin öelda, et olete õigel teel: Creme Bonjour on üsna kindla peale minek, väga ilusad tulemused väga vähese vaevaga. Tõsi, pean silmas seda silmipaitavalt paksu ja pehmet hallitusevaipa – nii erinevaid ja kirkaid värve ma vist pole ise saavutanud. Jaa, respekt.

    Like

  2. Mac 15. detsember 2011, 15:49

    armas, pehme. nagu plüüskaru natuke🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

