Lumi ja meeste tööd

7. jaanuar 2012, kell 15.59

7. jaanuar 2012, kell 15.59

Seoses elu mugavamaks muutumisega, pole naiste elu liiga palju mugavamaks läinud – pesu tuleb ikka pesumasinasse ja sealt välja võtta ja ainult naised oskavad seda, sama nõudepesumasinaga ja tolmuimeja tühjendamisega. Ainus töö, mida moodsas maailmas võib meestele usaldada, on prügiämbri tühjendamine, sest see on väga raske töö. Miks? Kohe selgitan.

Viskasin täna kuuse välja. Korralikult kirikukalendrit jälgiv inimene tegi seda, loomulikult, juba eile, kui tähistati kolme kuninga lautasaabumist. Aga mul oli eile muudki teha. Võtsin koti kuusejäänustega näppu ja läksin õue ja algaski peale. Keegi (kes oli mu enda pisitütar) oli värava siukse laksuga kinni löönud, et ma ei saanud seda lahti. Värav käib sissepoole ja kangutamine ei mõjunud. Vaatasin ootavalt tänavale – äkki tuleb mõni prints ja lööb värava mu ees lahti. Jala jätsin väravale. Printsi ei tulnud, aga värav läks ise lahti. Ime! Nojah. Läksin prügikasti juurde ja selle otsas oli siuke hang, et ma ei saanud aru, kust haarata. Puhastasin oma kindavaba roosa käekesega kasti ära ja hakkasin kangutama – ei midagi. Naaber vaatas aknast. Panin prügikoti maha ja vaatasin naabrit. Kolmandal korrusel. No tuleks ja mängiks meest! Ta kadus aknalt. Ma tean kuidas asju avanema panna, aga nii soliidsele eale lähenevad naised ei tohi teha. Mehed võivad, kui nad just kaabu ja pika mantliga pole. No ja kui naabrit aknal enam näha polnud, andsin prügikastile suhtkena karateelise jalalöögi. Avanes! Vot, seepärast ongi prügikasti äraviimine meestetöö.

PS! Kuna igal pool vast veel pole rinnuni hangi üleöö saabunud, siis tegin arvutiga aknast illustreeriva foto. Prügikastid pildile ei jäänud.

3 thoughts on “Lumi ja meeste tööd

  1. Hundi ulg 7. jaanuar 2012, 22:36

    Ma vaatasin täna pool päeva oma prügiämbriga tõtt. Kuna naist pole, kes kamandaks, lõin käega. Äkki võtan homme selle töö ette.

    Like

    • Manjana 7. jaanuar 2012, 23:34

      kuna ma olen naine, siis soovitan sul see haisev johhaidii ikka kohe ära viia😀

      Like

  2. Kassu 8. jaanuar 2012, 01:48

    Häh, mis sest mehe olemasolustki tolku on alati. Kui prügi mingil hetkel (sünnipäevaettevalmistuste meeleolus näiteks) kosmilise kiirusega kogunema hakkab, tuleb naisel ikka ise töö ära teha. Ma kangutasin ka mõni päev tagasi oma prügikasti nii suure hooga, et oleks ise selili käinud. Kast oli tühi ja kaas kinni külmunud. Aga lahti sain! Eesti naine on ikka vägev naine. Naabrimehed aknast ei vaadanud, meil plegi selliseid naabrimehi. St on üks, aga too vahib ainult suvel, kui hoovi riisun lühikese kleidi väel.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

