Uus ja vana: sissekäik Kadriorgu

Kui Leineri tänava poe avastamine osutus raskeks ülesandeks, siis tolle maja leidmine raskusi ei valmistanud. 1990. aasta pildi juures oli ka aadress kirjas ja maja seisab samas kohas. Õhtul pilte üle vaatama hakates, leidsin sama majaga veel ühe 100 aastat vana postkaardi peene allkirjaga “Entree in Katharinenthal”. Ma varem arvasin, et sissekäik Kadriorgu on kuskil kaugemal, aga no jah, mina, naiivitar.

This slideshow requires JavaScript.

Muideks, seal majas asub võõrakeelse nimega söögiasutus Park Café, mis teatas FB-s jaanuaris, et nende 5-aastane rendileping sai otsa ja nad sulgevad uksed ja hiljem, et nad ikka pikendavad lepingut. Millegipärast mind pole sinna kohvikusse kunagi tõmbanud, kuigi ma olen kohutavalt maias.

Ma ei mäleta, kas selles majas nõuka ajal ka midagi oli? Toda kummalist kollast seina seal kõrval nagu läbi udu mäletaks, aga udu on tihe.

Kui praegust remonti originaaliga võrrelda, siis minu maitse järgi, on kujundaja maitse olnud pisut kompositsiooni osas vildakas. Eri värvide kontrastid on liiga suured, parema külje metallist piirded ja aiake liiga “õhukesed”. Kui oli idee kitši teha, oleks võinud juba kulda ja karda korralikult lisada. Praegu pole ei liha ei kala.

Tagged:

