Online pankade ülbus

Täna ei suutnud ma enam vait olla ja kirjutasin oma pangale kirja. Kuna see pole väga isiklik asi, siis mõtlesin, et riputan selle blogisse ka ülesse. Kiri siuke:

Internetipank on mugav vahend oma raha hallata: ei pea pangakontorisse kohale jalutama. Internet on ka muudeks tegevusteks mugav koht, näiteks suhtlemiseks. Kuid igal kohal, ka virtuaalsel, on omad reeglid. Pangas soovin ma eelkõige privaatsust ja pole huvitatud kellegagi suhtlemisest ning mind ärritab, kui pank sellest aru ei saa. Muudel internetilehekülgedel on mul võimalus sirvijalt tellida, kui ma ei soovi reklaame lugeda. Eriti viisakad kohad pakuvad ise varianti, kas ma tahan reklaame näha või mitte ja näen neid siis kui soovin. Kuid SEB-i online pangas on olemas link “Pakkumised”, kuhu pank pidevalt mingeid kirju postitab, millest lahti saamiseks, pean ma sinna minema, kirja avama, ristikesele vajutama ja veel kinnitama, et ei ma tõesti ei taha pangas mingeid reklaame lugeda.
Kas Te ei leia, et see on ebaviisakas? Ma maksan Teile igasuguseid teenustasusid, et ma saaksin oma arveldusarvel oma rahaga vaikuses tegeleda, äärmiselt inetu on sundida mind veel ka reklaami lugema. Kui reklaamiandja lubaks, et lugemise eest ta maksab mulle, siis oleks selline panga “pakkumine” õigustatud, igal muul juhul on see tugevama õiguse kasutamine ja kliendi mõnitamine.

Soovin, et mu online pangal poleks menüüd “pakkumised”, millesse topitakse lamedat reklaami, millest vabanemine on tülikas.

Kena päeva soovides,
Teie klient, kelle nime ja kontojääki te ilmselt teate.

Kadrioru kunstimuuseum, veebruar 2012

Kadrioru kunstimuuseum, veebruar 2012

4 thoughts on “Online pankade ülbus

  1. BMN 27. veebruar 2012, 20:15

    See oli ka üks põhjus, miks ma SEB’ist kõik peaqle mõne otsekorralduse minema viisin…

    Like

  2. Manjana 27. veebruar 2012, 23:41

    tegelt on suht kõik pangad ühesugused. seepärast peabki neid aegajalt korrale kutsuma.

    Like

  3. mees 28. veebruar 2012, 11:22

    Mul on hea lugeda neid pakkumisi ja noo ei sega, kui seal mingi arv on – ei pea ju lugema, sellega ei käida kuidagi pinda, et iga kord peaks midagi tegema. ja olen ka kasutanud ühte või kahte sealset head pakkumist. aga noh, SEB on kõige asjalikum, mugavam, kiirem ja odavam, vähemalt mulle :D:P aga ilmselt on kuldklientidel ka mingid paremad boonused, vb.
    Swedbanka kindlasti lähe, seal automaatide taga pidevad järjekorrad ja mõned teenused kallimad.ja eks harjumus ka maksab – ega ei viitsi teise pangakeskkonnaga harjuda. teisi mõistlikke panku eestis ju pole😀

    Like

  4. Manjana 2. märts 2012, 13:37

    Sain pangalt väga ilusa vastuse, millega ma ka rahule jään. Kopin selle siia, kontaktandmeid ei kopi.

    Täname Teid saadetud kirja eest, milles annate teada, et ei soovi edaspidi saada
    meie poolt pakkumisi. Ühtlasi palume Teilt siiralt vabandust vastuse viibimise
    pärast.

    Tegime Teie kirja alusel enda andmebaasi märke, et Te ei ole pakkumistest
    huvitatud ja edaspidi me neid Teile ei saada. Kahjuks ei ole meil võimalik
    kustutada internetipangast menüüpunkti Pakkumised.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

%d bloggers like this: