Käsitööhuviline tutvub taaraautomaadi tühjendajaga

Ma sain (alles) täna teada eriti põneva taaskasutus-käsitöö nipi: õllepurgi kaaneavamise niplist saab erivahvaid asju teha. Kuna ma esimese hooga suutsin kokku koguda ainult kolm niplit, siis tegemisrõõm tuleb alles millalgi kaugemas tulevikus.

Kõigepealt link, kus õpetatakse tegema kotte, ehteid, riideid jms. Kuna interneti lehed ei pruugi nii kaua vastu pidada, kuni ma piisaval arvul neid nipleid kokku kogun, siis pisut tõlget ja pilte panen oma blogisse ka.

Tuleb välja, et selline purkide avamise meetod leiutati juba väga ammu – 1930ndatel, kuid massitootmisesse jõudis alles 50ndatel.

Mida ma internetist veel põnevat leidsin. (Kõigepealt Suur Tänu Jailele, kes mind tollele esimesele leheküljele käsikaudu juhatas).

pop-top-draakonNii keerulist vidinat ma ilmselt tegema ei hakka, aga kas pole kena? Pärineb siit.

Ma ei hakka isegi uurima kuidas seda teha.

Kuid ma leidsin internetist lambikupli, mille tegemine võiks lihtsam olla.

Tööriistad: erinevaid tüüpi näpitsaid, millega saaks nipleid painutada ja lõigata.

Vahendid: suur hunnik nipleid ja kaks traatrõngast kupli alla ja ülesse.

Terve kupli tegemise õpetuse leiab siit.

ülevalAlustatakse ülevalt. Painuta niplid pooleks ja säti kenasti ringi. Järgmise rea jaoks on vaja teha ühte serva lõhe, et saaks eelmistest läbi panna. No ja siis muutkui punud, kuni jõuad alla serva. (pilte saab klikkida ja lingi alt leiab korraliku ingliskeelse õpetuse.)

all
Kuid lambikuppel on päris suur asi.
Mingi käevõru tegemine võiks lihtsam ja kiirem olla. Vaja läheb: kääre, nööri-paela-kummi, mis nipleid koos hoiaks ja umbes 22-26 niplit. Vaata videot, kuidas seda teha. (neid videosid on juutuubis veel).

käevõruAga panen siia veel paar käevõru pilti ja kui kellelgi on huvi, siis tehke guuglis või juutuubis otsing pop-top ja asja nimetus, ning pilte ja õpetusi kuidas neid teha tuleb kuhjaga.
käevõru

Tagged: ,

