Raamatukogusõltlane

Ma kardan neid kordi, kui raamat saab nädalavahetusel läbi. Kuid tavaliselt just nii juhtubki, sest nädala sees kipub muid segavaid tegevusi ette tulema. Nojah, lõpetad raamatu ja uut ei saa, sest minu raamatukogu on nädalavahetusel ja esmaspäeval kinni. Otsid endale esmaspäevaks elu, õnnestub. Heidad õhtul magama õndsa tundega kuidas teisipäeval saad uue raamatu.

Ärkad teisipäeval vara. Täna juhtus kell üheksa olema, mis on väga vara. Otsid endale tegevust: pesed pesu, üritad edutult ühte eluolulist programmi installida jms. Lõpuks tundub, et kell on vist nii palju, et saab raamatukokku minna. Ma ei tea, mis kell ta avatakse, ma tean mis kell suletakse, sest ma kord oleks äärepealt ukse taha jäänud, kuid tormasin siiski 10 mintsi enne sulgemist higisena kohale. Too kord ma enne starti vaatasin internetist ajad järgi.

Nojah, asutad end mõnuga raamatukogu poole teele. Päike paistab, rahvast-autosid liialt mitte. Jõuad ristmikule. Punane tuli. Minu juurde jääb seisma tüdruk, kellel on täpselt selline nägu, et ta peab ka raamatukokku tulema. (Järeldasin seda viisist kuidas ta oma koti rihmast kummaliselt kõrgest kohast kinni hoidis). Valgusfooris läheb tuli roheliseks ja me jõuame koos ukseni. Ukseni, millel ilutseb silt “31. juulil raamatukogu suletud”. Noh ja nii ma tutvusingi tüdrukuga, kes õpib kolmandat aastat Jaapani filoloogiat. Me läksime koos poodi, et midagi hommikusöögiks hankida. Vaimutoitu ju ei anta. Muideks, kõik jaapani fillid ei pidavatki anime fännid olema. Tema on.

4 thoughts on “Raamatukogusõltlane

  1. killuke 1. august 2012, 14:58

    Peaaegu täpselt minu lugu, ainult jaapanlast mu kõrval polnud, vaid üks auto, mis üsna kurva olemisega raamatukogu juurest ära pööras🙂 Oh, milline pettumus. Juba ühe korra jalutasin raamatukogu juurde, kus avastasin, et see alles tund aega hiljem avatakse…

    Like

  2. Manjana 1. august 2012, 20:50

    täna hommikul oli raamatukogu jälle avatud🙂 tuleb endale lõpuks meelde jätta, et iga kuu viimane päev on nad kinni.

    Like

  3. Oudekki 4. august 2012, 17:00

    Veab teil siis, üks päev on raamatukogu suletud…. Meil augustis on enamik raamatukogusid kuu aega kinni, peale linnaraamatukogu, kuhu T-R 15-20 ikka saab… Asja kurbloolisus on veel see, et raamatukogud on ju ainsad konditsioneeritud töökohad, ise veel loed pargis põõsa all raamatut, aga läpparile üldse ei meeldi kogu see 35+🙂

    Like

    • Oudekki 5. august 2012, 12:43

      . o O (avastasin just, et meil on isegi spetsiaalne telefoninumber, kust saab teada, millised asutused augustis lahti on. Mitte ainult raamatukogud, siis)

      Like

Kommenteerimine on suletud.

