Gifi äpp

Eile tuli mõte, et ma vajan oma telefoniga gif-i tegemise äppi. Mingisuguseid eelnõudmiseid mul polnud, tõmbasin teise ettejuhtuva. Esimese tõmbamise ajal teatas telefon, et tema seda ei taha ja ma pole mingi sundija tüüp. Seega on mul nüüd äpp, mille nimi on “gif creator”.

Täna käisin naabri koeraga rannas ja üritasin järgi vaadata, mida too äpp oskab. Kuna Remus oskab väga hästi rihmast sikutada, siis oli tegemist tõelise väljakutsega. Päike säras samuti täies hiilguses, mis tähendas, et ega ma ise eriti ei näinudki, mida ma pildistan/filmin. Nii need rannas tehtud gifid untsu läksidki. Ainus, mis teada sain, et peale filmimist tuleb gifi salvestada ja kui koer rihmast tirib ja näpu otsas on kotike kakaga, on salvestamine suhteliselt tüütu tegevus, kuna võtab päris kenasti aega.

Lõpeks leidis Remus kondi ja ma sain rahulikult filmida, kuidas ta konti närib. Kodus selgus, et minu professionaalne arvamus, nagu tuleks videosid teha nn. pikali formaadis, ei ühti äppi tegijate maailmanägemusega ja kõik minu gifid on portree-vormis. Üritasin aru saada kuidas neid telefonis õigeks keerata, mina õiget nuppu ei leidnud. Ma saan videot küll töödelda mingite filtritega, aga keerata mitte. Tõmbasin pildid arvutisse ja töötlesin fotoshopis, keerasin õigeks, lisasin teksti, suurendasin, üritasin mingeid kaadreid töödelda. All on tulemus näha, suht kesine, kiirustasin liiast.

kondiga

One thought on “Gifi äpp

  1. […] see eelmine gifide tegemise äpp tegi sisuliselt ainult kehva video, mida otse töödelda ka ei saanud, kustutasin ta ära ja […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

