Eksklusiivsed fotod: Mallukas Daki Kortermaja esitlusel lapseta!

This slideshow requires JavaScript.

Täna õhtupoolikul toimus Mardi tänav nr. 1 mingis uues peenes kohas Daki jutukogu “Kortermaja” esitlusüritus. Vanemad inimesed kindlasti mäletavad, milliseid põnevaid asutusi samas torniga majas varem on olnud, aga mulle meenus ainult saun. Seal saunas oli naiste poolel meeter korda meeter “bassein”. Või vähemalt minu mäluvaramutest kangastuvad kummalised pildid.

Kuid ega tänanegi seltskond vähem kummaline polnud. Nagu näha, olid naised tundide kaupa peegli ees vaeva näinud ja kleite ning juustevärve valinud, et võimalikult head välja näha. Tundus, et kõik kohaletulnud tegelevad igapäevaselt blogimisega. Kuna ma olen mõned aastad ajaveebindusega vähem kursis olnud, siis nüüd sain teada, et enam pole üle kolme lõigu mõtet kribada, kuna keegi ei viitsi rohkem lugeda. Teengi lühidalt.

*Daki luges oma juttudest lõike ette. Kõik lõigud ei innustanud, aga ülejäänud suutsid tekitada lugemishuvi. Selline pisut naistekas-klatš-värgid. Vist.

*Daki mees on häbelik, aga mängib ilusasti kitarri ja laulab kenasti hinge sisse. Daki istus kõrval ja talle läks kindlasti otse südamesse või mõnda teise siseorganisse.

*Mul on üks nummimaid emasid maailmas

*Mallukal on kodus meeletu hulk mütse, mida lapsele pähe panna, aga keegi ei usu seda niikuinii.

*On päriselt olemas 1 mees, kes tegi kondoomi sisse salaja augu ja sai isaks.

*Fertilitases küsitakse diagnooside eest ligi sada eurtsi

*Tutvumiseks võib kasutada lauset: “Vabandage, ma olen teie nime ära unustanud?”

*Mallukas mahub vabalt laua alla ja seda täiesti kainena. Ta lihtsalt ei suuda ei öelda, kui mõni pisike laps temaga peitust tahab mängida.

 

2 thoughts on “Eksklusiivsed fotod: Mallukas Daki Kortermaja esitlusel lapseta!

  1. Mallukas 25. juuli 2014, 11:53

    Peitus on mu lemmik mäng!

    Like

  2. Manjana 25. juuli 2014, 12:02

    sinu järgmise raamatuesitluse programmi oleks see vahva meelelahutus🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

