Gifi äpp. Vol 2

Kuna see eelmine gifide tegemise äpp tegi sisuliselt ainult kehva video, mida otse töödelda ka ei saanud, kustutasin ta ära ja tõmbasin uue: Fixie. Pealt vaadates tundus väga tore äpp. Kohe alguses tuleb kaamera lahti ja nupp, kuhu vajutades filmib telefon pisikese jupi videot. Ise lõpetab ja kohe on seivitud ka. Aga pärast seda läheb tantsuks.

Ma ei usu, et probleem on minu telefonis, kuna teised äpid pole arvanud, et nad rahulikult joosta ei saaks, aga too Fixie arvas. Ma nägin, kuidas ta võimaldaks mul tolle pisikese filmijupiga igasuguseid põnevaid trikke sooritada, aga ta lihtsalt ei lasknud mind neile ligi. Pika pusimise ja telefoni restartimise (igaks juhuks, vanasti arvutitele ikka mõjus) lubas ta videot töödelda. Valida sai erinevaid šrifte, millega suvalist teksti kirjutada; pildikesi, mida niisama lõbustuseks juurde kleepida; erinevaid raame. Kõigile sai ka värve valida.

Varbagif

Varbagif

Kuna mul midagi paremat filmida polnud, liigutasin tsuti varbaid, vabandust, kui mõnedele palja jala pildid ei meeldi. Mulle ka tavaliselt ei meeldi, välja arvatud enda omad.

Lisaks töötlemisele võimaldab see äpp ka kunstisaavutusi igale poole jagada: mailile, messidesse, feisse, küsi ainult. Tore, et võimaldab, aga ootama peab. Vajutan, et jaga feissi, tema hakkab oma ringikest keerutama ja jääbki keerutama. Proovisin mitu korda. Lõpuks õnnestus.

Feissi gifi jagamine oli mõeldud loomkatsena, sest kõik teavad kuidas feiss gife ei armasta ja neid liikuvana näidata ei kavatse. Too programm oli FB eripäraga arvestanud ja pani mu gifi mingile oma lehele ja FB-sse postitas lingi.

Kõnnivad maa alla

Kõnnivad maa alla


Siis proovisin teha nn. pikali asendis videot ja olen nüüd targem – on alanud portreeformaadis videote ajastu, sest ta keeras mu video püsti. Tekstiga sai küll igatpidi keerutada, aga videot mitte. Imetlege!

Kokkuvõte: ideeliselt on väga tore äpp, aga miks ta nii sigaaeglane on? Tõmban prooviks veel mõne, aga seda ära ei kustutata.

3 thoughts on “Gifi äpp. Vol 2

  1. […] gifide valmistamise programm Fixie töötas täna suurepäraselt, ilmselt oli tol korral viga minu nutikas. Liikuv pilt on palju põnevam kui seisev, kas […]

    Like

  2. Kärt Mikli 18. september 2014, 13:47

    Nuuh, oled tõmmand midagi vai ei oled tõmmand?

    Like

  3. Manjana 18. september 2014, 14:16

    ei, ikka on see sama ja ikka peksab näkku, kui arvutisse gifi tahan😦

    Like

Kommenteerimine on suletud.

