Öised jutud: tagumikust tehtud rinnad

Sõbrants oli üle pika aja linnas ja otsustasime kõigepealt Kalarannas merd vaadata ja pärast pisut vanalinnas kõrtse uurida. Juba rannas tundus, et täna on avameelsuste ja otsekohesuse öö. Me jõudsime isegi natuke tülli minna, kuna ma ei suutnud astuda vastu ahvatlusele pidevalt vahele rääkida. Kui tema vait jäi, sai ka mul jutt otsa. Lõpuks saime kõik suhte- ja tööjutud kenasti räägitud ja võisime rahulikult kuumade müüride vahele suunduda.

Juba kaugelt paistis, et Laial tänaval on õiges kohas pidu ja hoolimata oma lühinägelikkusest, tabasin ära, et ma tean neid äärekivil istuvaid inimesi. Neil oli juba väga lõbus ja peale tervitussuudlusi tuli õige kiiresti ettepanek, et ma peaksin suudlema ka oma tuttava neiu elukaaslasega. Päriselt, mitte lihtlabast tervitusmusi. Neiu nõudis ja noormees oli nõudmisega 100 prontsenti nõus. Aga ma olen seda noormeest ainult üks kord varem näinud ja rääkinud polnud me üldse mitte. Leidsin, et mina olen ikka liiga häbelik, et võhivõõra inimesega tänaval tema elukaaslase silme all suudlema hakata.

Suundusin edasi baari poole ning tuttavate konsentratsioon tõusis pidevalt. Esmaspäeva öö, teadagi. Suve algul kaovad nad kuskile ära ja asenduvad turistidega, kuid augustis tulevad kenasti tagasi linna. Kuna kõiki tuttavate baarijutte pole kena avalikkusele edasi rääkida, räägin hoopis ühe võõrama neiu jutu. Vähemalt mina ei mäletanud, et oleks teda varem tundnud, kuigi tema sõbrants, keda ma tean, oli kindel, et me oleme kohtunud küll ja veel.

Nojah, igatahes oli see neiu N. poolpaljastavas suvekleidis. Üldjuhul tegelevad eestimaised suvekleidid rindade paljastamisega ja mind on elu õpetanud, et kui sa näed midagi ilusat, tuleb seda kiita. Inimesed panevad ju ilusad asjad vaatamiseks välja ja ootavad ka tunnustust. Kiitsin, et N-l on ilusad tissid. Tal oli silmnähtavalt hea meel ja ta ütles, et mõlemad kaks on täiesti tema omad. Mulle tundus see lause kahtlane, sest rinnad tundusidki täiesti loomulikud ja õiges kohas, et millest selline märkus. Ja ta rääkis, kuidas on pidevalt tegelenud dieetitamise ja ülesöömisega. Et tal on olnud A-korv kuni F-korv.
Kuulasin huviga. Mul polnud aimugi, et rindade suurus võib nii palju varieeruda.

“Noh ja lõpuks olid mul koerakõrvad, mis tühjalt ees rippusid,” teatas N võidukalt.
“Juhtub, kui dieeditamist armastada,” mainisin ma asjatundmatult.
“Ma armastan söömist, mitte dieeditamist,” rääkis N rõõmsameelselt.
Kuna ta nägi välja täiesti normaalkaalus ja rinnad olid, ma pakun mingi C või D, siis ei saanud ma enam millestki aru.
Ning ta seletas mulle, et doktor on tema rindadega väga rahul.
Koerakõrvad, D-korv, arstid – pilt muutus aina segasemaks.

“See kõik on oma materjal,” ütles N ja lõi käega laksti vastu enda puusa.
“Vot siit ta võttis ja siia ta pani,” katsus N nüüd oma rindu.

Mul oli meeletu ahvatlus ka sama liigutust tema kehal sooritada, aga ma ei julgenud. Olen suht kindel, et kui ma oleks luba küsinud, oleks N ka selle andnud, aga ma olen ju häbelik. Mul oli ainult puhas meditsiiniline uudishimu, et kuidas võiksid niimoodi täidetud rinnad peos tunduda. Ma pole isegi silikoonrindu katsunud, aga tahaks küll, huvitav ju. Meditsiiniliselt huvitav.

Vot selliseid jutte võib kuumas esmaspäeva öös täiesti juhuslikult kuulda. Neid kummalisi jutte oli öösel veel, aga ega ma saa netti päris romaani kribada.
ass

