Reedeõhtune mölajutt: jälle tissidest ja suurendamisest

Täiesti arusaamatutel põhjustel (ok, ma tahtsin klikke) olen ma viimasel ajal oma blogis liiga palju tissidest kirjutanud. Kuna nägin just Postimehes Sabrina pilti, meenus mulle, mida ma mõtlesin tissidest aastal 1988, kui tuli välja Too Hitt. Tol ajal räägiti selle videoga seoses ainult Sabrina tissidest, kuna need olid selle aja standardi järgi väga suured.

Tol ajal (kaheksakümnendad) olid moes hullusti ärapäevitunud ja suhteliselt kondised naised ja loomulikult kondistel tavaliselt suuri tisse pole. Olen märganud, et siiani meeldivad minuealistele meestele pigem kõhnemapoolsed naised, samuti pole neil tugeva päevituse vastu midagi. Kuid meedia on inimesi nii palju muutnud, et suuri rindu tahavad liiga paljud. Muidugi meeldisid mõnedele meestele tol ajal ka suurte tissidega naised. Näiteks oli mul üks ex, kes minu tisse tol ajal liiga väikesteks pidas (need olidki väikesed, kuna ma olin suht kondine, aga muu keha oli täispüss). Hiljem nägin teda mingi naisega, kel tissid rippusid vöökohani. Päriselt ka! Sel hetkel taipasin, et ma ei oleks talle ju ühegi nipiga selliseid tisse saanud etendada, mul polnud isegi imetamise ja ülekaaluga sellist seljapiinamisriista olnud.

Kogu see ülisuurte tisside kultus on suht kummaline nähtus. Eksisteerib mingi üleüldine arvamus, et mida suurem seda parem, et kõik arvavad nii. Tegelikkus on siiski pisut teistsugune. Isegi kõigile meestele ei meeldi suured. 80ndatel oli levinuim mõõt, et kui mahub pihku, siis on paras. Sama mõõt kehtib ka tänapäeval palju inimeste ilumeeles. Kuid kuna kenasid ülekeha kurve esineb tänapäeva neiudel üldjuhul ikka palju tihedamini kui minu nooruses, on noormeeste maitsegi tugevalt volüümikamaks läinud. Kuid vähemalt 1 noormees rääkis mulle mõned nädalad tagasi, et tema maitse on väikesed tissid, ilus pepu ja ebakorrapärased hambad. Samasugust maitset olen varemgi kuulnud – huvitavatele meestele meeldivad eripärased naised. Igavatele massimeedia ajupesu.

Mida ma tahtsin oma postitusega öelda? Seda, et üldjuhul peetakse ilusaks seda, mida kõige enam nähakse ja naised ei pea kõik tormi jooksma, et oma ilusat suurt peput suuremate tisside vastu vahetada. Kui oma enesehinnang korda timmida ja ise endale meeldida, meeldid ka teistele. Nuga on valus!

