Ilublogija põnev elu: küünekaunistused

Mul oli laupäeval sünnipäev ja ma arvan siiani, et nii tore pidu oli viimati siis, kui ma 18 sain. Vähemalt sõpru olen ma oma pika elueaga lõpuks valima õppinud!

Küünekaunistused

Küünekaunistused

Kuna rahvas tuli mingil hetkel väga pisikeste vahedega, siis ma ei teagi enam päris täpselt, kes mulle kinkis komplekti küünekaunistusi. Hommikul vaatasin pakikest ja üritasin meelde tuletada, aga ei meenunud. Paar peamist kahtlusalust olen välja mõelnud. Kusjuures – kingitud põnevate õllepudelitega on sama asi – kahe kohta tean, aga kahe kinkija olen kuidagi ära unustanud. Kõik mu sõbrad teavad, et ma tavaliselt joon õlut. Ilmselt nad teavad ka, et ma pole kunagi elus küünekaunistusi proovinud ja tahtis põneva üllatuse teha. Mingil pidutsemise hetkel pakkus üks pisut purjus noormees, et ta võib mulle need küünekaunistused õigetesse kohtadesse panna, et äkki temast tulevikus saab küünetehnik, aga tol hetkel jätsin pakkumisele vastamata. Ta oli ilmselgelt minu tõrkumise peale õnnetu, aga ma tahtsin ise proovida.

Värviline lint

Värviline lint

Täna võtsin julguse kokku ja avasin pakendi ning sealt hüppas välja õhukesest hõbepaberist lindike. Mina arvasin, et seal on mingid küünest väiksemad asjad, mida saab kleepida, aga nüüd pidin manuaali välja otsima, et end sügavamalt peenesse tehnikasse pühendada.

Kasutusõpetus

Kasutusõpetus

Sain kohe aru, et mõnerealise kasutusõpetuse tõlkis eesti keelde algharidusega noor küünesõber, sest põhiharidusega inimesed juba teavad, et tühik käib kirjavahemärgi järgi mitte enne seda. Kuid kas too pisike armas laps ka võõrkeeli loeb, selles ma kahtlen, sest ingliskeelses tekstis oli kirjutatud, et laki küüned ja 10 sekundi pärast hakka dekoreerima, tema tõlkis, et oodata tuleb 10 minutit. Hea, et ta pildi järgi ei tõlkinud, et oodata tuleb kella kaheni.

Nojah. Võtsin oma peaaegu valge küünelaki, värvisin küüned ära ja arvestasin, et selleks läks natuke alla 10 sekundi, ootasin veel tsuti ja hakkasin näpuotsi linti mähkima. Ausõna – ma väga püüdsin! Ja ma olen küünte lakkimisele oma elus rohkem aega pühendanud, kui enamus ilublogijaid on siin maailmas elanud, kuid tulemus tuli … eee … lõbusavõitu.

valmis

Imeliselt pläkerdatud kaunisküüned

Ma tegin pildi ka, vaadake seda. Kas keegi on varem nii keerulist küüntekaunistamise süsteemi kasutanud ja ilusa tulemuse saanud? Tunnistan, et ma ei ole just kõige kannatlikuma loomuga persoon ja äkki läks minu esimene ilublogimise glamuurne artikkel aia taha kehva iseloomu tõttu. Võib-olla peaksin ikka selle noormehe poole pöörduma, et tema mind aitaks, aga ise ma küll enam hästi katsetada ei julgeks, kuigi mulle meeldib küll lakieemaldi lõhn.

Kinkige mulle veel põnevaid kaunistamise vahendeid, ma tahan veel katsetada😀

5 thoughts on “Ilublogija põnev elu: küünekaunistused

  1. Berit-Bärbel Rebane 16. september 2014, 16:27

    Mina ostsin kord küünekleebised, kus tuli lihtsalt õige suurus valida ja siis peale kleepida. Kurb oli see, et kõik teised pakis olnud kleebised kuivasid sama kiiresti ära kui need, mis küüntele jõudsid.

    Olen näinud juuksevärvi, mis soovitas testida värvi 1 m2 lapil.

    Like

  2. Manjana 16. september 2014, 16:42

    Aga Sina kinkisid mulle vannipalli, seda ma vist mäletan õigesti. Sellest saab ka ilublogipostituse teha … ilma piltideta😛

    Like

  3. teelekas 16. september 2014, 19:18

    Tulemus ju täitsa kole🙂

    Like

  4. Kärt Mikli 18. september 2014, 13:52

    Tulemus on ekspressiivne. Omapärane igatahes.
    Mida sa veel küünekaunistuste vallas proovinud oled?

    Like

    • Manjana 18. september 2014, 14:15

      Kui aus olla, siis ma polegi kunagi varem ega hiljem küünte kaunistamist proovinud. erinevate lakkide kokkumöksimist olen proovinud, aga selleks on osavust vaja, mida mul nii väiksemahulises kunstis kahjuks pole.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

