Mudisin oma blogi

2010

2010

Mingit linkipidi leidsin täna, et Levelzone kirjutas ka tollest suitsusilma tegemise õhtust ja nimetas seal mind anonüümseks. Kuigi tal oli täielik õigus nii kirjutada, ei meeldinud see mulle. Mul on ju kogu aeg olnud siin kasutajanimi – Manjana. Kuid lisaks sellele on mu blogi aadress nimega “lastejutud” ja kolmanda variandina oli mu blogi prealkiri “Anonüümsed jutud”.

“Sellist jama on raske kommenteerida,” ütleks mõni klassik siinkohal. Kogu selle segaduse taustal otsustasin asja veel keerulisemaks ajada ja vahetasin blogi nime ära. Palju õnne, Manjana, Su blogi nimi on nüüd hoopis “Suurte inimeste jutud”. Alguses ma tahtsin panna “täiskasvanute jutud” ja “lastejutud”, aga mõlemaga tundusid suuremad probleemid kui suurte inimeste juttudega. Täiskasvanute jutud tähendavad seksijutte, eksju? Aga ma ei taha päriselt seksist rääkima hakata. (Kare lavatagune hääl hüüab: “Sest siis saaksid ainult sellest kirjutada kuidas sa pidevalt ilma oled :D”)

Lastejuttudega on jälle see viga, et ma ei hakka ju ometigi titeblogijaks, ma ei bloginud titte isegi siis kui mul ta oli olemas. Ma üritasin tol ajal igati normaalne inimene olla ja omi tuttavaid kakajuttudega mitte tüüdata🙂

Lõpuks jäi see suurte inimeste jutud. Huvitav, kas inimestel tekib esimene mõte, et tegemist on paksudega või et täiskasvanutega, kui jutt käib suurtest inimestest?

Oma anonüümsusega tegelesin ka pisut. Täitsin gravatari lehekülge ja panin sinna uue pildi, mis rohkem tõelisusele vastab kui eelmine blondiinikas. Emaili leiab sealt ka, kui kellelgi peaks tekkima tahtmine mind isiklikult ja mitteavalikult täis sõimata või hoopis midagi muud.

Nii, ma loodan, et nüüd on pisut lihtsam mu blogi nimetamisega. Et võib öelda kas laste- või suurte inimeste jutud, aga kirjutaja olen ikka mina – Manjana.

