Ilublogija möllab jälle: erilised küüned

DSC_5600
Ilmselt on mu lugejatele jäänud mulje, et ma üldse ei oska ennast naiselikult ülesse lüüa ja erinevatele kehaosadele värvilisi kaunistusi peale kanda. Tegelikult ma siiski oskan vähemalt kahte asja:

1. Ma oskan juukseid (ühe värviga) värvida.

2. Ma oskan küüsi (ka mitme värviga) lakkida.

Teine punkt tundub kahtlasem, kuna septembris tegin postituse kuidas ma ei saanud hakkama mingite küünekaunistuste peale määrimisega. Ma tahaks näha mõnda päris inimest, kes suudaks sama hästi mökerdada kui need kahtlased tibinad seda juutuubis teevad. Need tibid on küüntelakkimise digitaalsed robotid, kes võivad ükskõik millise toote ükskõik kuhu perfektselt peale panna. Kehva kosmeetikafirma märg unenägu.

Tühja neist robotitest. Tahtsin hoopis kirjutada maailma parimast küünelaki firmast Flormar. Sellist ülipositiivset kvaliteedi ja hinna suhet pole ma kunagi varem kohanud. Tegemist on kunagise Itaalia firmaga, mis praegu toodab Türgis erinevaid kosmeetikatooteid. Tallinnas müüakse Viru keskuse keldris.

Esimesel pildil oleva kolme laki soetamiseks kulutasin kolm eurot. Ja need lakid püsivad, näevad väga head välja ning on kergelt pealekantavad. Mul on neid veel mõned erivariandid, aga noid kolme proovisin eile ja täna mõtlesin pilti teha ja kirjutada.napud

Roheline on täiesti tavaline lakk. Esimene sinine on sätendav sinine. Olen seda proovinud mitme erineva värvi peale ja minule on kõik kombinatsioonid sobinud. Viimane hõbedane pudel on lakk, mis tekitab ise ilma mingite lisatrikkideta küünte peale põnevalt pragulise hõbedakihi.

Kuna hõbedane lakk maksis kõigest euro, siis ostsin ära ja arvasin, et pole võimalik sellist tulemust kodus saada ning ma võin ennast sellega niisama lõbustada. Kuid tühjagi. Võtad lakki, tõmbad üle küüne ja varsti hakkab ta  iseseisvalt pragulist mustrit moodustama. Iga küüs saab erineva mustri.

Kuid eile otsustasin teha nende kolme laki kombo. Kõige alla läks üks kiht rohelist, peale too pragunev hõbedane ja kõige otsa sinine sätendus. Mina jäin üliväga rahule. Esiteks on seda lihtne teha, teiseks pole kellelgi teisel midagi sellist ja need on eile värvitud küüned, millega ma käisin eile õhtul väljas paaril õllel ja alles täna pildistasin ning nad näevad samasugused välja kui eile.

kasi See sinine näeb pildil igavam välja kui päriselt. Läbipaistva laki sees on sinised tükid, mis eri nurkade alt valgust saades vastu helgivad. Võimalik, et videoga saaks seda jäädvustada. Fotošopiga ilmselt ka, aga nii poleks enam aus.
Nii, ma loodan, et olen nüüd suutnud tõestada, et ma oskan põnevalt ja kenasti küüsi värvida.

