Boikott Marimellile! Kas tõesti rase naine mõnitab teist naist, keda rasedana peksti?

Boikott Marimellile!

Boikott Marimellile!

Lugesin täna Merje blogist juttu Milliseid naisi tohib peksta?, kus ta viitas Marimellile, kes räägib Triinust igasugu jama, et tema peksjat õigustada. Ma ei uskunud oma silmi. Kas tõesti on võimalik, et keegi naine võtab kätte ja hakkab otsima õigustusi mehele, kes oma rasedat naist peksis? Marimell on ju ise ka rase! Ma olen ka rase olnud ja mäletan väga hästi, et ega mul kupli all kõik sel ajal korras ei olnud: ma nutsin suvaliste tühiasjade peale, korraldasin skandaale ja tahtsin vahetpidamata seksi, aga ma ei vihanud teisi rasedaid naisi. Isegi mitte siis, kui nad minust kuidagi erinesid. Õnneks olin mina rasedana meeletult oma tulevase lapse isasse armunud ja tema minusse ka, nii et mingit vägivalda meie vahel ei saanud olla. Või noh, mees oli vist päris väsinud minu erisuure seksisoovi rahuldamisest ja seda saab ka pisut ahistamiseks pidada😛

Üritasin Marimelli blogiartiklit lugeda, aga see oli nii labaselt kollane ja rumal, et lugemine oli tõeline piin. Üritasin artiklit unustada, aga kippus uuesti meelde tulema. Nüüd leidsin Facebookist, et seda artiklit jagatakse ja on mehi, kes Marimelliga nõustuvad. Nad nõustuvad, et on olemas mingeid põhjuseid, kui suur tugev mees võib oma rasedat naist peksta. Näiteks siis kui naine on väga ilus. Või noh, ma ei suuda seda mõista

Ma olen piisavalt tolerantne. Mul on kahju meestest, kes ei suuda oma viha kontrollida ja naistele kallale lähevad. Mul on kahju, et tegelikult ei osata neid ravida. Või vähemalt ma ei ole kuulnud, kuidas neid ravida saaks. Jah, mul on vägivaldsest mehest ka kahju, aga see ei tähenda, et ma arvaks, et vägivaldsel mehel oleks õigus naist peksta, lüüa, mõnitada. Ja ma ei kavatse mitte kunagi mõista naist, kes otsib õigustusi meestele, kes on oma naisi peksnud. Võimalik, et Marimell vajab neid õigustusi, kuna tal on ka endal mingid probleemid. Ma ju tea kuidas neil kodus Tipiga läheb ja nüüd ma ei saagi seda teada, sest ma ei kavatse ta blogi enam mitte kunagi lugeda ja kutsun ka teid Marimelli blogi boikoteerima.

Ükski naine ei tohi õigustada naistevastast vägivalda!

Täiendus pisut hiljem
Ma loen postimeest päris tihti, aga seda ma küll ei näinud, et nad eile sellesama marimelli väljamõeldud laimuloo avaldasid. Ja täna vabandustega maha võtsid. Nojah, Postimehe klikid tulevad ju peamiselt Elu24 sisutühjadest artiklitest, juba ammu on ta kollasem kui kaks õhtulehte kokku, aga kuidas on võimalik nii madalale langeda?

9 thoughts on “Boikott Marimellile! Kas tõesti rase naine mõnitab teist naist, keda rasedana peksti?

  1. Rents 27. november 2014, 18:31

    Selle viimase pärast pole küll vaja muretseda, Tipp ei saaks lihtsalt jagu temast.

    Like

  2. Manjana 27. november 2014, 18:43

    Aa äkki ta ahistab Tippi?

    Like

  3. Kadri 27. november 2014, 19:35

    Lugesin ka seda ning ta ei öelnud otseselt Triinu kohta midagi halvasti, vaid spekuleeris talle antud infoga. Olen üsna kindel, et puhas tüdruk see Triin pole, kuid vägivald pole kunagi lubatud, see on fakt. Aga lihtsalt sellepärast blogi lugemata jätta, et Marimell julgeb rääkida ka teistest vaatenurkadest on küll üsna kitsarinnaline. Kõik ei ole must ja valge!

    Like

  4. Manjana 27. november 2014, 19:58

    See ei ole lihtsalt teine vaatenurk, see vaatenurk õigustab vägivalda. Vägivald on must ja valge – kas kedagi on löödud või mitte. Kui keegi asub peksja poolele, siis see on see sama julgus, millega võib endast nõrgemat lüüa. Mõni kohe on nii julge, et peksab teisi, kuigi see on seadusega karistatav.

    Loodan, Kadri, et sinul ei tule kunagi tegemist mehega, kes sind lööb, kuna sa parasjagu ei vasta tema maitsele või oled midagi teinud nii nagu talle ei meeldi. Ja kui sul kogemata peaks nii haledalt juhtuma, siis oleks ju tore suva naisel minna su eksmehe käest küsima ega sa juhuslikult mõnikord nõme polnud, eksole🙂

    Like

    • Kadri 27. november 2014, 20:36

      Mulle endale ei tundu see vägivalla õigustamisena, sest olen kasvanud teadmisega, et vägivald pole lubatud ning ei lahenda midagi. Aga ma sain aru mida Te mõtlesite. Ma mõtlen seda, et kuna Marimell on lapseootel naine, siis ei usu, et ta vägivalda ükskõik milmoel õigustaks.

      Like

  5. Manjana 27. november 2014, 21:06

    Ma olen rase olnud, juttu see mul küll kuidagi mõistlikumaks ei teinud. Sa oled rase olnud, Kadri?

    Like

  6. ethel7 27. november 2014, 21:47

    Ühinen boikotiga. Mul on sellest Marimellist juba ammu kopp ees, aga miskipärast ikka kisub sinna lehele, kurat! Ta on lihtsalt nii KOLLANE inimene, et vastik hakkab. Ja tema Näosaate kommentaarid ajavad kah suht närvi. Ma saan aru, et inimene ise on mingi stiiliikoon, aga ei. Näiteks pidi ta ühes postituses küsima, et kas Maikenil muid seelikuid peale selle ühe teksaseeliku ei olegi või? Nagu, wtf, vaadaku parem, milline kaltsakas ta ise aastaid tagasi oli, endine Arnold Oksmaa pruut ja nüüd on mingi maailmadaame. Vastikud on sellised tõusikud. Mind ajab närvi, kui inimene ketrab tühja koha pealt tolmu üles, üldse mingit heasüdamlikkust selles osas pole. Ise muidugi väidab, et klikid ei ole olulised ja nende eest ei saa midagi, aga ma küsiks siis, et miks sa sellist sitta kirjutad? Mis sa saad sellest?

    Like

  7. Manjana 27. november 2014, 22:17

    kui tema jutuke postimehes avaldati, siis ilmselt saab raha🙂

    aga ma ei taha teise äärmusesse laskuda ja marimelli eriskummalises minevikus ja suhetes surkida. eks tal neid imelikke asju ikka juhtunud ole, kuid see pole hetkel oluline.

    jutt, kuidas ühte riietuseset ei tohi mitu korda kanda, on nii imelik, et ma ei tahaks seda üldse kommenteerida. alati kui presidendipidu toimub, käib sama jutt, et kaks korda ühe ja sama ülikalli kleidiga õue ei tohi ronida. kust sellised tarbimishullud mõtted tulevad, ma küll ei tea.

    Like

  8. Keit 28. november 2014, 09:13

    Pole tema lugeja nii või naa aga kuidagi jõudsin tema blogis selle looni minagi. Mis ma oskan öelda- mage lugu! Esiteks ei usu ma, et ükski Triinu sõbranna läheks ühele suvalisele inimesele Triinust midagi rääkima. Teiseks, kui nüüd kuulata mida kohtusaalis räägiti- siis seal ju kaistjate jutust oli ilmselgelt aru saada, et mees ON süüdi ning sõbrad üritasid teda seal “puhtaks pesta”.
    Triinu ei tunne ma üldse aga no ma ei usu mitte ilmaski, et ta endale tahtlikult on lasknud sinikad tekitada.
    Mul ema ütles ikka, et see kes varastab, see ka valetab….. (või vastupidi).
    Triinu asemel ma tegusteks, et selline laimu täis postitus sealt blogist kaoks.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

