Kuidas ma peaks banaani näkku määrima ja sina ka. Hakkame ilusaks!

Tegelikult mul polnud plaanis blogida, kuigi juba täna hommikul kell 07.46 algas minu blogimises uus ja loodetavasti meeldiv ajastu. Nimelt keegi Kägu küsis Eesti tuntumas meelelahutusportaalis Perekool, et millised on hetkel kvaliteetsed blogid ja minu aadress läks kohe laksust sinna kirja. Ausõna, linkija polnud mina. Mina laupäeva hommikuti sel kellaajal alati magan. Ja ma ei tahtnud sellest kirjutada.

Ilusad küpsised

Ma tahtsin kirjutada nahahooldustoodetest. Aga ilublogimise mõte tuli hoopis vajadusest leida homseks mingi küpsiste retsept, sest ma lõbustan end ühe fotoväljakutsega. Noh ja siis ma läksin Printeresti ja otsisin ja pidin kausi lõua alla panema, sest ila tilkus vulinal. Leidsin sealt kõrvaloleval pildil olevad küpsised ja kui ma linki klikkisin, lendasin hoopis mingisse naine24 tüüpi blogisse.

Ma olen maailma kõige pikemate sissejuhatuste kirjutaja.

Vot ja sellest blogist leidsingi artikli, kus kirjutati kui hea on kasutada näo hooldamiseks erinevaid aedvilju. Teate, miks ei ole võimalik müüa poes kosmeetikatoodet, kuhu poleks lisatud mingit keemiat ja kahtlaseid lisaaineid? Sest nad läheksid kohe käärima, hallitama vms, naturaalsed asjad ei säili eriti pikalt. Naiivsed arvavad, et kosmeetikatoodetele lisatakse lõhnaaineid et tarbijale meeldivad lõhnastatud tooted. Tegelikult ju ei meeldi, sest lõhnainetel on kena omadus allegiaid tekitada. Lõhnaaineid lisatakse selleks, et neutraliseerida keemia haisu.

Mm, ma vist olen radikaalne. Ärge pange tähele.

Aga alustagem. Seda, et nägu saab puhastada kurgiviilakutega, teavad vist kõik. Too välismaalane arvab, et kurgi peaks ära koorima. Muarust küll ei pea. Kurgil on põletikuvastane ja pehmendav toime. Nühid mahla nahale, hoiad pisut ja pesed sooja veega maha.

Järgnevaid värke ma ise proovinud pole.

Avokaado tundub päris hea idee olevat. Väidetavalt on ta rikas E- ja C-vitamiini poolest ja nood on omakorda abimehed vananemise vastu. Pealegi on avokaado päris rasvane, ehk niisutab nahka looduslikult moel ja seda kortsud kardavad. Blogija väidab, et avokaadomaski tehakse sarnaselt võileivakattele: purustad avokaado sisu kahvliga pudruks ja määrid peale. Sidrunit pole lisada vaja. Lõpuks pesed veega maha (seda lauset ma enam ei kirjuta, iga täiskasvanud inimene ju teab, et pesemiseks on (kraani)vesi, mitte näopiim vms keemiline ühend).

Piiname loomi, raha eest!Detsembris on kõik kodud täis mandariine, mõnikord ka apelsine ja sidruneid ehk tsitruselisi. Ma pole kunagi neid näkku määrinud, kuid selgub, et mandariin näos võib isegi ennetada nahavähki, kuigi katkisele nahale ei soovitata. Kuid jumele pidavat hästi mõjuma, kui 15 minutit maski nahal hoida. Sidruni puhul ma küll nii kaua ei julgeks, päris tugev hape siiski.

Mul on kodus pea alati banaane, kuna nad aitavad hästi, kui on tunne, et tahaks midagi süüa, aga ei tea mida. Banaan võtab kahtlase näljatunde naksti ära. Kuid selgub, et ka banaanimask on hea, eriti rasusele nahale. Blogija soovitab banaanipüree segada natukese mee ja sidruniga, määrida näkku, lasta seal ära kuivada ja pesta siis maha. Pidavat olema ülihea punnilise naha hoolduseks.

Nojah, igatahes soovitab ta veel kasutada õunu, marju, rohelist teed, ananassi, kaerahelbeid jne. Kusjuures ma arvan, et kunagi ma proovingi neid kõiki ja veel midagi lisaks. Kuna mul allergiaid pole, siis peaksid kõik looduslikud asjad mulle head olema. Tuleb ainult ära proovida.

Ja siis tuleb mul järgmisel nädalal endale sobiv primer ja BB-kreem leida. Vot see on raske ülesanne, sest neid juba loodusest ei leia.

