Mu uus Essence BB-kreem Selverist hinnaga 4.49

bbEnamus ilublogijaid kasutavad ainult sellist kosmeetikat, mille on valmistanud mingi tuntud suurfirma. Kui ikka palju maksab ja on loomade peal katsetatud, küllap siis on ka hea, arvavad nad. Üksikema endale sarnast lõbu lubada ei saa. Läksin täna Selverisse lapsele piima ostma ja mõtlesin, et heidan jumestuskreemidele ka pilgu peale.

Vanakooli inimestele: BB-kreem ongi tänapäeval seesama mögin, mida vanasti kutsuti jumestuskreemiks, kuid ta pole enam nii tihke kui vanasti. See tihedam ja läbipaistmatum mögin kannab hoopis nime “primer” ja seda pannakse ainult koledatele kohtadele värvile alla. Tänapäevane BB-kreem on peaaegu et näole kasulik, kuna tal on mingi päikesekaitsefaktor ja niisutajad jms sisse pandud. Peale nende kahe mahub nimetuse “jumestuskreem” alla veel ka Foundation ehk tooniv kreem.

Ma käin Torupilli Selkus ja seal on kosmeetika teisel korrusel. Loomulikult müüakse seal Maybelline’i, L’Oreali ja Lumene jumestuskreeme. Lumene valik oli kõige laiem, aga kõigi kolme firma hinnad jäid hinnaskaalal umbes 10 euro ja poole rohkema vahemikku. Ma oleks pidanud kuidagi nende vahel vahet tegema? Ei tea kuidas küll. Pealegi nägin just varem, et eesti netipood Levelzone pakkus negriidsele näonahale umbes sama hinnaga E. Ardeni jumestuskreemi ja Arden on tuntud vanade rikaste naiste rahakoti röövel.

Vaatasin veel ringi ja silmasin eraldi püstikut minu jaoks täiesti tundmatu firma Essence toodetega. Hindasid nähes vajus mul suu väga lahti – kõik hinnad olid vähemalt poole odavamad kui eelmisel kolmel firmal. Alguses tekkis tunne, et ma tahan neid kõiki asju. Noh näiteks oli seal kahetooniline primer, mis on pakitud nagu puuder, natuke üle kahe eurtsi. Ja igasuguseid toredaid asju oli, vaadake ise selle lingi alt. Surusin hambad risti ja ostsin ainult BB-kreemi 4.49-ga, nagu ma pealkirjas reklaamisin.

Kodus proovisin ühe silmaümbruse peal, et näha, kas on vahet kreemiga ja ilma kreemita silmal. Kõige kummalisem, et ongi😀 Ma kasutasin peale kandmiseks svammi. Seal all videos asjatundja kasutab pintslit. Mul polnud sellisest võimalusest mingit aimu, rääkimata et mul võiks sahtlis kogemata selline pintsel olla. Aga see natural toon paistab mulle sobivat. Kui laps koju jõuab, saab vaadata, kas lumivalgukestele ka sobib. Ma olen nahavärvilt pigem latino kui eestlane.

Aga ega ma kosmeetikat nii kenasti kiita ei oska. Vaadake parem seda tibinat, too teeb kogu töö minu eest nii perfektselt ära, et ma tahaks näha kuidas kõik eesti überrikkuritest ilublogijad oma kolekallid kreemid nurka viskavad ja selverisse uue järgi jooksevad.

Tagged:

2 thoughts on “Mu uus Essence BB-kreem Selverist hinnaga 4.49

  1. […] ja veel vähem kuidas noid kasutatakse, sest ma uurisin netist järgi millega on tegemist, kui endale bb-kreemi ostsin. Kunagi teen emakeelse ja üldistava postituse tavalise naise tarbeks […]

    Like

  2. […] totsikuid omada läheb poodi ja ostab eyeshadow primeri. Mulle meeldib proovida ja leiutada. Minu Essence BB-kreem ajab asja ideaalselt ära. Mul on üks teine bb-kreem veel, see näiteks alusvärviks ei sobinud, […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

