Tegin juustukarbist kinkekarbi

Kui ma nädal tagasi oma Camambert’ valgehallitusjuustu ära olin söönud, jäin vaatama tema õnnetult tühjaksjäänud karpi: ilus karp, keegi on kujundanud, paberit, pappi ning trükivärvi kulutanud. Leidsin, et saan juustukarpi veel kasutada, aga pisut tuunimist kuluks ära.

Täna võtsingi kätte ja asusin tühjaksjäänud juustukarpi kaunistama. Vajaminevad asjad on mul kogu aeg kodus olemas olnud. Kunagi ostsin pidulikku paberit, kahte erinevat värvi: hõbedast ja punast. Töö käigus selgus, et mu pulgaliim oli liiga ära kuivanud, kuid õnneks oli mul PVA-liimi. Vedel liim on seepärast kehv, et mina suutsin end sellega päris kenasti ära möksida. Kord kukkus üks liimine riba isegi pükstele. Liimi laialiajamiseks kasutasin suvalisi paberitükke, mis mul tööst järgi jäi. Ja kuna ma pole eriline mõõtmise sõber, siis järgi jäi neid mul mitu. PVA-liim liimib hästi, temaga võib isegi mööblit liimida, rääkimata väikesest karbikesest.

Ühel pildil näete sinist masinat, mida ma väga armastan, sest ta oskab minu eest väga ilusaid otseseid jooni lõigata. Mina suudan kääridega ainult pisut sakilisi ja viltuseid jooni teha.

Ja nii ma meisterdasingi täna ühe väikese kinkekarbi. Lihtsa. Teie võite sinna peale veel joonistada ja lipsukesi-südameid-lumehelbeid kleepida, ma ei riskinud. Ma ei mäleta kaua mul aega kulus. Tunnike äkki. Kuid rõõm ise valmis tehtud asjast on alati mõnus, isegi siis kui see asi kuskilt pisut käkki on läinud😛

This slideshow requires JavaScript.

Tagged: ,

One thought on “Tegin juustukarbist kinkekarbi

  1. imbi 11. detsember 2014, 00:34

    Ooojaa, mina olen ka need samad karbid sel eesmärgil alles jätnud. Eriti mõnusad on veel Breti juustude karbid.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

