Lõbustan end käsitööga, õmblesin karvase krae

kraeDetsembri viimased nädalad on ülimalt igavad ja nüüd on paras aeg kõik oma põnevad käsitööprojektid lõpule viia. Mõni nädal tagasi sattusin Malluka blogis nägema pilti jakist, mis oli talle ilmselgelt liiga väike, aga väga põneva lahendusega. Mantel koosnes kahest osast: tavaline mantel ja karvase kraega vestilaadne toode. Sheinside lehel on paremini näha (kui te seda linki klikite, siis hakkate iga kord netis tolle poe reklaami nähes esimesena toda mantlit nägema). Igatahes pani see mul mõtte liikuma.

Mul on kaks ilma karvakraeta poolmantel-jakki ja sallid on nii ära tüütanud. Kunagi ma ühele jakile üritasin krae külge karva installida, aga see kippus kogu aeg ära tulema. Ilmselt oli viga kinnitussüsteemis. Hoopis mugavam kui karvakrae on eraldi riideese, nagu tollel Malluka  jakil. Läksin oma lemmikpoodi Abakhan, sest olen juba ammu igatseval pilgul nende kunstkarusnahkade valikut imetlenud. Valisin välja pisut sakris mustakarvalise kanga. Lasin endale pisut alla meetripikkuse jupi mõõta. Maksis 9 eurot.krae1

Karv seisis toanurgas üle nädala ja mina mõtlesin lõike peale. Lõpuks otsustasin kõige lihtsama variandi kasuks. Tegin tavalise neljakandilise tüki, mis on mõlemalt poolt karvane. Väga lihtne, ei mingit võimalust midagi untsu keerata. Esiküljel on kolm nööpkinnist, mis käivad paelast aasadesse. Aasa sisse mahub ka mantli nööp, kui peaks vaja olema kraed mantlli külge kinnitada. Ja kogu muusika. Nüüd on mul kaks eriti daamilikku talvejakk-poolmantlit. Teoreetiliselt võib seda suvalise jaki või jope peale proovida, soe on ta ka.

Seda karusnahka jäi mul veel järgi, aga ma ei julge kohe mütsi õmblema hakata. Karvamüts on ikka liiga vanamuti riietusese. Või pole?

Tagged:

3 thoughts on “Lõbustan end käsitööga, õmblesin karvase krae

  1. TwD 22. detsember 2014, 23:50

    Möni papaaha vöib vägagi elegantne olla just daami peas. Pole paraku aega pilti otsida.

    Like

  2. Manjana 23. detsember 2014, 13:40

    Mm, tegelt on see minu enda daamiks nimetamine on mul pigem kiiksuga huumor. Ma vihkan sõna “daam” ja kui ma seda mõnikord väliselt ka olen, siis on see parasjagu mingi kummaline näitemäng.
    Aga mul on mõttes sellise lõikega karvamüts, mida varem tehtud pole😛

    Like

  3. R.E. 29. detsember 2014, 16:02

    mötlesingi kiiksuga…🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

