Head 2015. aastat, kallikesed! Ennustame tulevikku!

Ma ei ole kunagi endale mingeid uusaastalubadusi andnud. Välja arvatud eelmisel aastal 2014. aastaks … ja ma ei pidanud seda. Otsustasin, et pean õppima kitarril vähemalt ühte lugu mängima. Jõudsin nii kaugele, et oskan nüüd kitarri häälestada, kuna äpp teeb selle mugavalt ära. Ehk loo mängimise asemel tõmbasin ainult ühe äpi. Teoreetiliselt võiks nüüd sama lubaduse anda, aga ilmselt need asjad minuga nii ei tööta. Suitsetamise mahajätmiseks oli vaja ainult ühte laiska hommikut, mil ma ei viitsinud suitsu ostma minna. Tegelikult on terve mu elu töötanud kõige paremini hetkeajendite mõjul, mitte tänu hoolikale plaanimisele. Ohh, kallis saatus, paku mulle 2015. aastaks palju toredaid juhuseid, et mu elu ikka sama mõnus ja nauditav oleks nagu ta 2014. aastal oli! Natuke võid pipart ka lisada, ma kannatan ära küll.

Kuid 1. jaanuar on parim aeg ennustamiseks ja keegi leiutas kunagi lõbusa variandi, kuidas muusikaga erinevatele küsimustele toredaid vastuseid saada, neid tõlgendada ja täitma asuda. Paned kogu oma muusikakogu juhuvaliku peale ja pressid iga küsimuse kohta järgmise laulu nuppu.

Lõbusat mängu alga nüüd! PS! Mul on päris kummaline muusikavalik arvutis.

1. Kus ma oma eluga praegu olen
2. Selle aasta põhiülesanne
3. Eneseteostus
4. Rahaasjad
5. Sugulased, lähedased
6. Kodu
7. Armastus
8. Tervis
9. Sõbrad
10. Kus ma olen aasta lõpuks

(Panen küsimused algusesse ilma vastusteta, et soovijad võiks endale ka kopeerida ja proovida milliseid vastuseid nende pleilist pakub)

1. Kus ma oma eluga praegu olen. Helloween. Do you feel good.
Tundub, et ma muretsen pigem kuidas mu eksil läheb kui tegelen endaga. Kes ütles, et lahkuminekud peaksid lihtsad olema ja paari aastaga ununema?

2. Selle aasta põhiülesanne. Suede. Positivity. Vot see on väga hea ülesanne. Saab tehtud😀

3. Eneseteostus. Enigma. Redemption. “Tee mida tahad kuni leiad armastuse” oli alguse tekst inglise keeles, loodetavasti ei järgne hiljem araabia keeles midagi erinevat. Aga ka väga kena ja inimlik ülesanne, kuigi palju raskem kui too põhiülesanne oli. Äkki nad käivad kuidagi omavahel kokku.

4. Rahaasjad. XXYYXX. Closer. Väga mõnus muusika, aga sõnu seal küll pole. Kuna meloodia on väga hüpnotiseeriv ja rahulik, siis on mul rahaga sel aasta sõnadetagi väga tšill. Aitäh, saatus, ma ei viitsinudki muretseda.

5. Sugulased, lähedased. Franz Ferdinand. Brief encounters. Väga hea laul, aga sõnumiga on küll keeruline. Ma kohtun oma sugulastega harva. Muude sugulastega küll, aga ühega ma ju elan koos. Mm, huvitav.

6. Kodu. Jean Michel Jarre – Odyssey Overture. Väga kummalised 53 sekundit. Tegelikult peaks kogu Jarre arvutist kustutama, kuna ta on väga halb. Antud tekst räägib, et kõnnin jalad ülespidi kosmoses ja satelliidid lendavad mööda. Edasi jääb tekstist mulje, et onu on laksu all. Ma ei oska mingit mõtet leida😦

7. Armastus. Paha Polly. Ma olen Tartu. Mnjah, see laul on mul arvutis, kuna ma tahtsin sellest teha (ja tegin ka) telefonihelinat meestuttavate jaoks. No comments.

8. Tervis. Franz Ferdinand. Feel The Envy. Ainus haigus, mida tunda saan, on armukadedus? Kah huvitav, polegi varem proovinud.

9. Sõbrad. Enigma. Beyond the invisible. Ausalt, mul on ka lihtsama sõnumiga laule kettal. Ma hangin endale Nähtamatud Sõbrad?
10. Kus ma olen aasta lõpuks. Suede. Stay Together. Pähh, see suffle-värk töötab kummaliselt ning kipub end kordama. Ma väsisin ära nende keeruliste vihjete tõlgendamisest.

Head uut aastat!

PS! Ühe teise ennustusvärgi järgi saan ma 2015. aastal ainult väga head seksi.

