Kosmeetikamaailma saladused ehk keegi ei taha loll olla

2014. aasta lõpus tegin enda jaoks avastuse – meikimine on väga lõbus ja kunstiline tegevus. Ma ei ole näo värvimise vastu oma pika elu jooksul kunagi mingit erilist huvi ülesse näidanud ja nüüd olen vaimustunud. Arvan, et muutuse põhjustas Malluka korraldatud iluõhtu, kus sain kingituseks komplekti lauvärve.

Juba tollel õhtul sain teada, et meigitarvete nimetamiseks kasutatakse sõnavara, millest mul aimugi pole. Elukutseline meikar, kes meid seal õpetas, ütles mingi sõna kohta, et ta nüüd kasutab seda, sest tema teistmoodi ei oska ja kõik tegid näod, et said aru millest jutt käis. Ma enam isegi ei mäleta, mis sõna see oli, sest ma polnud seda kunagi kuulnud. Tavaliselt ma protestin olukorras, kus minult oodatakse asju, mida ma ei peagi sünnist saati teadma, tol korral mitte. Pakun, et tegemist oli mingi jumestuskreemi liigiga. Nüüd ma tean, et ega enamus inimesi ei tea kogu toda plöginat puudutavat sõnavara ja veel vähem kuidas noid kasutatakse, sest ma uurisin netist järgi millega on tegemist, kui endale bb-kreemi ostsin. Kunagi teen emakeelse ja üldistava postituse tavalise naise tarbeks ka.

Silmapliiats

Kuid eile maadlesin ma oma toreda Lumene lauvärv-laineriga. Ametlik nimi Lumene Natural Code Eye Dramatizer Shadow-Liner, pilt kõrval. Mõnus pehme pliiats, aga mida kasutad, see kulub. Ei ole midagi nõmedamat kui silmapliiatsite teritamine. Kuid mulle tundus, et toda pliiatsit ei pea teritama, kuna tal on tagumises otsas plastist ots. Ma lootsin, et kui sealt otsast keerata, saan ma uue jupi värvi peale. Kuid toda otsa ei saanud keerata ega vajutada või midagi kolmandat teha. Googeldasin. Mitte kuskil polnud sõnagi kuidas sellist eriti pehme konsistensiga ja kõvast pealismaterjalist pliiatsit uuendada saaks. Eesti keeles kindlasti mitte, soome keeles ka ei paistnud ning inglise keeles ka mitte. Jube nõme, äkki ma olen halb googeldaja! Kuid kas selline info ei võiks olla nii suurele pliiatsile peale kirjutatud? Või tõesti kõik teavad juba sündides kuidas taolise pliiatsiga hakkama saada?

Valged ringid ümber aukude

Valged ringid ümber aukude

Nüüd tean mina ka. Ise leiutasin. Kui toda tagumist otsa hammastega eriti ägedalt rünnata, tuleb ta ära. Aga otsa ära võttes on näha, et ta ei pidanud ära tulema, sest all pole mingit tänapäevast tehnoloogiat. Kuid õnneks on seal pliiatsi tagumises otsas auk ja kui sinna auku torgata ettevaatlikult sobiva suurusega kepike, siis saabki uut värvi peale lükata. Tagasi seda sisu enam lükata ei saa, kuna ta on liiga pehme. Algne hammastega rünne pidi ka piisavalt ettevaatlik olema, et kork katki ei läheks ja pärast uuesti otsa sulgemiseks sobiks.

Muidugi lükkasin ma natuke liiga palju ja sain liigpika jupi kätte. Kuid õnneks oligi mul parasjagu igav ja otsustasin ära teostada toreda meigi-idee koondpealkirjaga “valged ringid näoaukude ümber”. Väga lõbus ülesanne koduseks ajaviiteks. Kui on soovi millegi sarnasega rahva ette ilmuda, peaks lisaks veel mingeid värve kasutama, kuid mina värvisin nägu vaid enda lõbustamiseks. Foto sai pisut morbiidne, aga ärge muretsege, ma tunnen end jätkuvalt hästi🙂

Tagged:

2 thoughts on “Kosmeetikamaailma saladused ehk keegi ei taha loll olla

  1. Riina 3. jaanuar 2015, 22:55

    Mul oli just sama jama oma uue Maybelline’i silmapliiatsiga. Keerates välja ei tulnud ja plastikust otsa teritada ka ei saanud. Siis andsin kallima kätte, kes kiskus tagumise otsa ära ja lükkas kõrvatiku sinna sisse😀

    Like

  2. Manjana 4. jaanuar 2015, 15:29

    ma seepärast oma pliiatsit ägedamalt vägistama hakkasingi, et sa rääkisid aastavahetusel kuidas lõhkumine aitab. enne ma proovisin tasapisi ja olin pettunud.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

