Peaaegu oleksin blogimisega rikkaks saanud

Ma olen pisut ebausklik, sest mulle meeldib häid endeid uskuda. Selle aasta esimene töönädal algas e-mailiga Eesti firmalt, kus oli kirjas koostööettepanek internetireklaamiks. Kahjuks oli kiri pisut ebaselgelt sõnastatud ja ma ei saanud esimese korraga aru, millist koostööd nad soovivad. Mul on oma firma ja ma kujundan ka ise veebibännereid. Kas nad tahavad osta või müüa? Pidevalt saadetakse kirju koostöösooviga, aga tegelikult nad tahavad ainult minult raha saada. Saatsin vastuseks küsiva kirja ja nad vastasid, et tahavad teha koostööd minu blogiga. Ohoo!

Mul on nii vinge blogi, et reklaamfirma leiab, et neile oleks kasulik siin reklaame näidata! Ja ma saaksin selle eest raha ka veel! Ma olin ülimas elevuses ja asusin uurima, millised on tasuta wordpressi keskkonna tehnilised võimalused. Seepärast mu blogi kujundus muutuski, et ma kaevasin kõikides nurkades. Kuid ega siin mingeid erilisi võimalusi koodi ümberkirjutada pole. Vaid paremal servas olevatesse kastidesse võib igasuguseid tekste ja vidinaid toppida, kuid reklaamfirmal on mingid hullud viled ja värgid, mis ülevalt ja alt lugejaid ründavad. Nii ma neile kirjutasingi, et tasuta versioon ja kurb lugu.

Noh ja nüüd ma ei teagi, mida ma peaksin tegema. Ma ju tegelikult ei kujuta ette kui raske see rahapakk oleks, mille ma reklaamidega teenida võiksin. Kas summa oleks suurem kui need erinevad tasulised teenused, mida wordpress pakub? Üldse ei tahaks, et aasta esimene rahapakkumine vett vedama läheks. Halb enne ju. Ma olen täiesti valmis raha eest oma lugejad igasuguse reklaamiga üleujutama. Kõikides väga loetavates blogides peavad lugejad reklaamidega maadlema. (Ei, ma ei viitsi endale addblocki installida). Ja mul on ka erivinge blogi. Ja ma tahan ka blogiga raha teenida! Niu-niu-niu-niu!

11 thoughts on “Peaaegu oleksin blogimisega rikkaks saanud

  1. Eliise 8. jaanuar 2015, 15:32

    Ka mulle läheneti tundub, et sama pakkumisega. Keeldusin, sest nagu aru sain, siis minul puuduks kontroll reklaamide sisu üle ja seda ma ei taha. Lisaks arvan, et blogi hea kujunduse ohverdamine ei ole väärt neid paari kopikat. Aga kui keegi tasuta reisi pakuks ja pärast sellest kirjutama peaks – iga kell🙂

    Like

  2. Manjana 8. jaanuar 2015, 16:19

    Mind suurt ei häiriks, kui mul seal kõrval kastis sildi all “reklaam” 1 kõik milline reklaam jookseks, aga ma vist ikka ei viitsi hakata midagi maksma või sebima, et reklaam jookseks.

    postitusi ma võiks teha küll suva nodi eest, mis mulle vähegi huvi pakuks, aga sellega on ilmselt peaaegu iga blogija nõus ja selliseid pakkumisi nii lihtsalt ei tule. huvitav, mida reisifirmad vastaks kui saadaks ise kirja, et kuule, teeme koostööd, sina annad mulle reisi ja ma kiidan sind taevani?

    uhh, ma olen ikka jube müüdav, endal ka hirmus sellisega koos elada😛

    Like

  3. Kätlin 8. jaanuar 2015, 23:10

    Enda isiklikus arvutis olen kõik reklaamid ära bänninud, kuid hiljuti sattusin avalikku arvutisse üht blogi lugema, kus igast nurgast mingid reklaamid välja hüppasid. Need olid tõsiselt häirivad, ühte ma ei osanudki kinni panna ja see asetses pooleldi teksti peal ning olin sunnitud blogi lugemise pooleli jätma.
    Blogija peaks/võiks arvestada lugeja heaoluga ka enne kui vilesid täis topib. Kõrvalolevad väiksed bännerid mind ei häiri ja kui reklaami sisu läheb blogiga kokku, siis why not.

    Like

  4. Manjana 8. jaanuar 2015, 23:49

    ma nimetan ennast reklaamipimedaks. ma üritan igasugused hüppavad aknad kiirelt kinni panna, aga ma olen nendega nii harjunud, et enam ei näe nende sisu, kui nad just väga kenasti kujundatud pole. tavaliselt on need veebireklaamid väga halvasti kujundatud ja maitsetud.
    aga blogides (malluka omas näiteks) on mingi nõme reklaamiliik, mille kinnipanemise rist on kerimisribal ja kinni panna seda ei saagi. ta jääb tekstile ette, see on päris nõme küll. aga ma ju ikka loen neid blogisid, kuigi reklaam näkku hüppab. mingi igavama lugemise äkki lõpetaks ära, kui mingi kast pidevalt ees vilgub ja lahti sellest ei saa.

    Like

  5. parmupillipiiga 9. jaanuar 2015, 15:17

    Minu wordpress ütleb, et aastas tuleb maksta 18 dollarit. Bloggeris sai kunagi koodile ligi. Ei tea, kas nüüd ka.

    Like

  6. Manjana 9. jaanuar 2015, 15:42

    Selle 18 dollari eest saab omaette domeeni lastejutud.com. Selle vastu mul huvi puudub. Selleks, et sedasama asja siin ümber mudida, küsitakse hoopis suuremat raha – 99 dollarit. Selle raha eest on mul hoopis paremaid mõtteid mida osta võiks.

    Like

  7. parmupillipiiga 9. jaanuar 2015, 16:39

    Kohe täitsa huvitab, kui palju üks reklaamfirma sellise asja eest tahaks maksta. Ilmselt siis mitte eriti palju. Minu meelest on paremal ribal ja päises olevad reklaamid palju kavalamad – minu Adblock neid ära ei võta, aga hüpikaknaid ei näe ma blogides kunagi. Lisaks saaks postituste sisse/lõppu ka reklaami kirjutada, äkki isegi koodiga koos, et mingil hetkel ninna hüppaks (suurepärane võimalus lugejate vihastamiseks).

    Like

  8. Manjana 9. jaanuar 2015, 18:56

    tavaliselt makstakse klikkide arvu järgi, ma ei tea kuidas nemad teevad, ma nii kaugele ei jõudnud.
    üldjuhul on tasuta keskkonna progejad juba algselt võtnud ära võimaluse, et sa nende tekstiakendes mingit javat vms käivitada saaks. tavaliselt töötab ainult lihtne html.

    Like

  9. R.E. 11. jaanuar 2015, 18:48

    Tuttav blogija vöttis pakkumise vastu – Bloggerisse saab ilmselt lihtsalt panna ja need reklaamid mind ei häiri – kui ei kata teksti, ma neid ei märkaagi…aga ta ei teeni eriti, nii ta ytles pool aastat tagasi, praegu ei tea.
    Seda, et tema ise oleks peale maksnud, ei usu.

    Like

  10. vana hiinlane 11. jaanuar 2015, 22:09

    Ei, see ei ole ripmsetuss, ega ka sinu Essecnce riiuli juurde juhuslik sattumine.
    Saatuslikuks sai, et oled multitalent, kel laps töö ja blogimine kõik ühes korvis,
    AGA pesu õmbled ikka endale ise, AGA millest?! PUUVILLAST?! Tule taevas appi.
    Siinkohal tulevadki kõikvõimalikud sponsorid appi, et pesu koolitust pakkuda.
    Norra naised ei häbene ennast näidata pärast sünnitust.
    Eesti naised ei tea siiani, mis asi see pesu on…
    Noh, ilublogiad, davai…

    Like

  11. vana hiinlane 11. jaanuar 2015, 23:47

    Võibolla tõesti,
    Minu hea kaaslane vana šotlane, luftitab oma kotte ilma aluspesuta:D
    Shoti seelik oli, aluspüksteta, mäletan nõukaajal tantsupidudel kohustuslik.
    Ikka kui bänd esimesed rütmid lõi, katsusid käed kummi kannikal.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

