Kaua sina plankid?

Plankimine (inglise keeles planking) sai kuulsaks üle aasta tagasi, kui seda asendit kasutati erinevates ootamatutes kohtades fotode tegemiseks. Kuid tegelikult on see ka väga kasulik ja lihtne sportimisasend. Huvitav, kas sellel on eestikeelne nimetus ka? Toenglamang? Lugejad teavad – küünartoenglamang.


Nojah, igatahes avastasin feisist, et mitmed mu tuttavad kavatsevad terve jaanuari plankida. Mulle väljakutsed meeldivad, aga ennast teades ma iga päev sportida küll ei viitsi. Noh ja nii ma olengi mõni päev tsuti plankinud. Tavaliselt loen 30-ni ja siis lõpetan ära. Täna mõtlesin, et võtan stopperiga aega kaua ma üldse viitsin end selles asendis hoida. Selgus, et minut ja 15 sekundit. Ma surnuks ei pingutanud. Kuna ma olen selline laisk vanainimene, kes armastab pandav välja näha, aga selle heaks pingutada ei viitsi, siis proovige teie ka kaua suudate tolles kummalises asendis olla. Võistleme🙂 Võimalik, et kui iga päev proovida, siis kuu lõpuks plankimegi viis minutit järjest ja näeme välja nagu iluvõimlejad.

Kaua sina järjest plankida suudad?

Siin õpetab õigesti plankimist musklitega noormees😛

Tagged:

5 thoughts on “Kaua sina plankid?

  1. Kaur 12. jaanuar 2015, 22:26

    küünartoenglamang.

    mu arust on see üks erakordselt tüütu harjutus🙂

    Like

    • Rents 28. jaanuar 2015, 05:25

      Sina, Kaur, peaksid ometi teadma, et NORMAALSED inimesed ei tee juba ammu tavalist planku, vaid ikka Spidermani oma vms variatsiooni. Olen rabatud.

      Like

  2. Manjana 12. jaanuar 2015, 22:32

    tänud eestinduse eest!

    enamus võimlemisharjutusi on mu arust tüütud. metsas jalutamine või tantsimine on hoopis huvitavamad, aga nõuavad rohkem aega ja plaanimist. paar minutit lollis asendis põrandal vedeleda on suva hetk lihtne teha.

    Like

  3. nodsu 28. jaanuar 2015, 05:42

    ühes trennis, kus ma käin, öeldakse selle kohta “laud”- nt “Ja nüüd lauda!”

    Like

  4. Manjana 28. jaanuar 2015, 13:30

    Peale seda postitust tegin ma toda lauda umbes viis korda. Tüüpiline mina, sport pole minu jaoks. Otsustasin hoopis rohkem sööma hakata.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

