Ma võtan omi sõltuvusi väga tõsiselt. Teiste omi ka

Ma olen siin mitu korda kirjutanud, et jätsin suitsetamise maha ja nii õnnelik, et sõltuvusest vabaneda suutsin. Ei, ma ei ole uuesti suitsetama hakanud, ärge lootkegi! Aga leidsin endale vist uue sõltuvuse. Mulle tundub, et ma sattusin kosmeetikasõltuvusse.

Täna oli mul tsuti halb tuju, sest üks asi, mida ma oootasin erutusega juba üle nädala, jäi ära. Tükk aega nihelesin niisama ja kurvastasin. Midagi teha ka ei tahtnud. (See midagi oli töö, selle mittetehatahtmiseks pole palju vaja). Siis jõudsin otsusele, et pean õue kõndima minema. Kõige parem tujutõstmisvahend on õues kõndimine. Mulle mõjub. Kaalusin mõtetes kuhu ma kõndida tahaksin ja minu karvane peake teatas, et ta tahaks minna Viru keskuse kosmeetikapoodi. Vasakul on näha, millega see lõppes. Hind 2,60. Niii ilus pakend! Odavam kui kõige odavam suitsupakk ja seda jagub väga mitmeks kuuks või isegi aastaks. Nii hea põhjendus endale jälle uus huulepulk osta. Mul juba on mitu värvilist pulka, aga ma pole nende valikuga päris rahul. See viru keskuse pood on niiiiii hea!

Mul on sõltuvustega kirglik suhe! Näiteks vihkan ma kirglikult arvutimänge. Ma enam isegi ei mäleta mitu aastat tagasi võtsin vastu otsuse, et ei mängi mitte ühtegi arvutimängu. Ka neid mitte, mis on telefonis. Ja ma olen seda lubadust pidanud. Pole just keeruline mängimast hoiduda, kui mu laps on tõeline sõltlane ja ma ei oska midagi teha, et ta poleks. Ma ju ei saa nii suurt inimest ahistada, et ta arvuti asemel raamatuid loeks või tuba koristaks vms. Mulle ei meeldi inimesi sundida, isegi kui inimene on mu alaealine laps aga ma saan arvutimänge omaette vihata ja neid mitte mängida. Kunagi ma mängisin neid küll ja olen ka sõltuvuses olnud. Ultima online oli see mäng millele mõeldes isegi praegu tekib soe tunne. Tahaks kohe vatrama hakata mida ma seal kõik ära tegin. Muideks – ma õppisin seal inglise keeles kirjalikult inimestega suhtlema. Varem polnud selleks vajadust olnud ja keskas õppisin ma hoopis saksa keelt. (Saksa keeles pole ma kunagi kellegagi kirjalikult suhelnud).

Nojah, igatahes on mul ilmne kalduvus mingitest asjadest sõltuvusse sattuda. Kuid õnneks ma suudan need ka endast ära raputada. Sajaprotsendilise hoidumise ja vihkamisega. Vihkamine pidavat ju armastusele sarnane kuid miinusmärgiga suhe olema. Nii ongi. Ja ma kipun ka nendest inimestest, kel on mingi sõltuvus, alateadlikult halvasti arvama. Sorry, ma ei saa ju oma alateadvuse arvamusi suunata. Aga nüüd te vähemalt teate. Olge perfektsed😀

Tagged:

