Enda kauniks tuunimine on imelihtne

Ostsin täna uue mütsi. Seppäläst. Maksis üks euro. Mõtlesin, et võiksin ka OOTD (Outfit Of The Day – minu tänase päeva välimus) postituse teha, aga kes see viitsib. Hoopis lihtsam on vedeleda diivanil suvaliste retuuside ja t-särgiga ja üritada odava nutikaga pilti teha. Nii ma täpselt tegingi. Meigi viskasin ka jooksupealt näkku. Huulepulk iidvana YSL Rouge Vibration – jube hea maitsega! Sinised silmad Farmasilt. Ja kõik, ei mingeid kreeme, maske, puudreid vms. Allpool näed diivani nurgas nutikaga poolpimedas tehtud selfit. Jep, keskealised näevadki sellised välja😀

Kui vanasti pidi fotode kaunimaks tuunimiseks oskama mõnda keerulist fototöötlusprogrammi kasutada, siis tänapäeval on hoopis lihtsam. Mina otsisin oma selfide tuunimiseks äppi ja leidsin ühe, mis mulle väga meeldib – CunPic. Tasuta äpp, mis teeb su selfiga kõik vajalikud trikid ilma, et sa teaks, mida ta teeb. Sa võid valida erinevate näidiste vahel või ise pildile erinevaid detaile lisada: raamid, kaunistused, toonid jpm. Nii lihtne ja loomulik ilu avaldub täisõites!

Uus müts

Uus müts

2 thoughts on “Enda kauniks tuunimine on imelihtne

  1. Marta 22. jaanuar 2015, 11:56

    Aga väga stiilne foto on saanud.
    Ja veel meeldib su blogi, e, kuidas seda nüüd öelda, uus suund, uued teemad… st, jõudu. 🙂

    Like

  2. Manjana 27. jaanuar 2015, 18:11

    Tänud! Tore sind ka näha. Mitu aastat aktiivsest blogimisest möödas, ajad muutuvad, mina koos nendega, vist.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

