50 asja, mida vanadest teksadest ja kangatükkidest teha

Ma ei mäleta enam mida ma tol korral googeldasin, kui otsing viis mind Pinterest lehele. Ma tean, et umbes 1/3 mu feisi sõpradest on ka sinna jõudnud, aga ma ei tea kui popp see leht üldiselt võiks olla. Need, kes ei tea, millest ma räägin, aga neil pole ka üleliigset vaba aega, ärgu parem klikkigu, sest tegemist on tõelise ajaröövliga.

Pildiraamis hoidik

Pildiraamis hoidik

Võimalik, et mul on mingi jaanuaristress, sest ma ei tea, miks ma täna sinna klkkisin. Meele lahutamiseks vast. Jah, tuju tõstmiseks sobib too leht ka, sest seal on palju ilusaid värvilisi pildikesi neil huvitavatel teemadel, mida sa alguses valisid.

Täna jäi mu pilk pidama taaskasutuse teemal, mida teha vanadest teksadest. Kohe ma neid teostama hakata ei viitsi, aga blogist on mugav hiljem vaadata, kui tegutsemistuju tagasi tuleb.

Mitmeid ideesid olen ma juba varem kangajääkidega teostanud. Vasakul on näha mida ma tegin vana pildiraamiga. See ripub mu esikuseinal ja ülemises osas on paberist taskurätikud ja alumistes taskutes suvaline esikus vajaminev träna.

Kilekottide hoidik

Kilekottide hoidik

Teisel pildil on riidest õmmeldud kilekottide hoidik. See ripub mul köögis. Seinale kinnitub ülevalt kahe kruviga ja kastutatud kilekotte pannakse nii, et ülemisse lähevad kõige väiksemad ja alumisse kõige suuremad kotid. Kõige suuremad kilekotid kuluvad kogu aeg prügi tarbeks ära ja nii seisab alumine tasku pooltühjana ja hoiab hoopis pikendusjuhet.

Edasi need huvitavamad ideed, mida soovitati tol lehel.

Teksaribadest õmmeldud põrandamatt. Lõikad laiemad ribad ja õmbled keskelt ja voldituna alusriidele. See vist puistab hullupööra niiditükke.

Kuuma-alus või (eriti tubli inimese) ümmargune põrandamatt. Lõikad ribad, õmbled kokkuvoldituna paelteks, õmbled paelad pikaks paelaks ja rullid kokku. See ei pudene, aga nõuab jube palju tööd, muutkui õmble ja õmble.

Kui panna kokku kahekordne riie, siis saab teksast teha topse pintslite ja pliiatsite jaoks või ka karpe, kui kaas peale leiutada. Mugavam käsitsi kokkuõmblemiseks.

Jah, seal lehel “50 ideed vanadele teksadele” on veel hulk erinevaid kotte ja muid vidinaid, mida võib inspiratsiooniks kasutada. Kummaline, et enamus ideid on õmblusmasina omanikele. Tegelikult saab lõigatud riideribasid ka kokku heegeldada.

Hakkame õmblema, nikerdamine mõjub stressidele hirmutavalt!

Tagged:

