Pühapäevane ja kiisu videopostitus. Telefonist ka

Mul saab varsti nutitelefoni kasutamisest aasta täis. Minu suhtumine pisut suuremasse ja koledama välimusega helistusriista võrreldes eelmise nummi tavalise telefoniga ei ole väga muutunud. Ikka juhtub, et unustan ta magamistuppa teki alla ja tükk aega hiljem leian, et keegi on mulle helistanud.

Mul on Tele2-s tehtud mingi vanaaegne leping Hinnaliider, kus pole kuutasu ja iga kuu läheb maha 2,88 eurot. Kui vähem kulutan, läheb ikka 2,88, kui rohkem – läheb rohkem. Üldjuhul kulutan vähem. Eile oli jaanuari viimane päev ja avastasin, et olen ainult 30 senti kulutanud. Helistasin sõbrannale. Ta oli poes. Jube ebameeldiv kui keegi helistab ja sa oled poes. Sellepärast ma ei helistagi, vaid räägin inimestega feisspukis. Läpakast kirjutan, sest sel on normaalne klaviatuur tekstide toksimiseks. SMS-sse ei meeldi mulle ka saata või telefonist Feispukki kasutada, sest telefon on arvutiks ikka liiga väike ja jube lihtne on valele nupule juhtuda.

Aga mulle meeldivad mitmed äpid, mida nutikas kasutada saab. Lauaarvutite jaoks üldse nii lõbusaid, lihtsaid, vajalikke ja enamuses ka tasuta programme ei tehta. Eile meenus, et sõbrannal oli kunagi mingi erilõbus kassi äpp, millega me tükk aega lustisime. Googeldasin ja leidsingi üles. Kuna lapsel minuga lapsikusteks soovi polnud, pidin midagi muud välja mõtlema ja otsustasin teha lühikese videopostituse oma blogisse. Ja siit ta tulebki. Kena nädalalõppu teile kõigile!

PS! Kui kellelgi jäi veel Rentsi postitusest mulje, et ma olen ajakirjanik, siis mul jäi ka, aga ma ei ole kunagi ajakirjanik olnud (kui blogimist mitte arvestada) või ajakirjandust õppinud, samuti pole ma ülikoolis mingit filoloogiat õppinud. Mul pole aimugi, miks Rents nii kirjutas.

5 thoughts on “Pühapäevane ja kiisu videopostitus. Telefonist ka

  1. Rents 1. veebruar 2015, 17:34

    No ma teadsin, et sa oled artikleid ka kirjutanud ja see sõna kõlas nagu paremini kui “***” või “***”.

    Like

  2. Rents 1. veebruar 2015, 17:35

    Filoloogiat olen ma ise õppinud kõrvalerialana, nii et poole kohaga filoloog olen mina ise.

    Like

  3. Manjana 1. veebruar 2015, 17:43

    Seda ma arvasin, et sina kui vana tegija, peaksid mind ju teadma🙂
    Kuna mul ei ole esialgu huvi oma täisnimega blogida, siis asendasin su kommentaaris sõnad tärnidega. Pealiskaudsemad inimesed ei viitsi ju siin 10 aastat poste läbi kammida, aga viimaseid komme äkki viitsivad.

    Like

  4. Morgie 3. veebruar 2015, 10:43

    Sul on nutifon ja netita pakett?
    Ei ole need nutifonid midagi koledamad kui nupufonid; tähendab, Samsung on muidugi kole, aga Sony on jumalast ilus ju. Aga puuteekraani klaviatuuri kasutamiseks on kohane soetada puutepliiats, sellega saab kenamini neid pehmeklahve (softkey) toksida.

    Like

  5. Manjana 3. veebruar 2015, 12:13

    Mul ei ole telefoni netti vaja, ma olen enamuse aja toas ja õues käies ma jätaks telefoni üldse koju, aga mõnikord on äkki helistada vaja ja temaga saab pildistada. Mul ju wifi on, kuigi see on mul ka telefonis enamuse ajast välja lülitatud. Ma talle mingeid lisavidinaid küll soetada ei taha, nii armas ta mulle küll pole😛 LG on, kõige levinum, valge, kandiline, igava välimusega.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

