Kas lõhnaõli kasutamine on vanamoodne?

Ma isegi ei tea, miks mulle on tunduma hakanud, et tänapäeval inimesed enam lõhnaõlisid ei kasuta, et lõhnaõli kasutamine on vanamoodne. Ma ei ole kellegi käest küsima kippunud, aga enamik minu tuttavaid ei kasuta lõhnaõli. Ma lõhna järgi arvan. Ebaviisakas oleks ju üle küsida. Tühja ta pärast usub, et see polnud mingi “väike vihje” tema kehalõhna arvel. Tegelikult mul polegi eriti selliseid sõpru, kellega ma kosmeetikast räägiksin. Kuid blogis on ju lubatud küsida kõike.

Mina olen lõhnaõli usku. See on minu väikekodanlik veidrus, mis algas juba siis … kui ma olingi väike ja kodanlik. Esimese tõelise lõhnaõli kinkis mulle üks soomlasest noormees, kui ma olin umbes 22-aastane. Oi – see oli nii hea lõhnaga! Ma nime enam ei mäleta. (Soomlase nime ka enam ei mäleta). Kuni eelmise aastani olid mul kõik oma elu jooksul tarvitatud lõhnaõlide pudelid alles, kuid just eelmisel aastal leidsin, et ma ei saa oma eluga edasi minna, kui ma kogu aeg igasugu vana träna alles hoian ja nii kandsin prügikasti igasuguseid kummalisi kogusid.

Üldiselt olen ma oma lõhnaõlid kõik ise ostnud. Üks klient kinkis ka kunagi ühe, aga rohkem kinkimisi ei meenu. No, ma ei oska kirjeldada milline lõhn mulle meeldib ja mul pole olnud poiss-sõpra kes mind lihtsalt hästi tunneks. Mina olen oma noormeestele lõhnasid mitu korda kinkinud.

Kuigi ma ei saa nii elada, et mul pole ühtegi lõhnaõli, ei lõhnasta ma end tihti ja üks pudel käib vähemalt neli aastat. See-pärast ei osta ma kunagi suuremat kui 30 ml pudeli. Neli aastat on ikka pikk aeg ja lõhn tüütab ära, pealegi olen ma liiga hea ninaga. Tavaliselt on mul kapis korraga kaks lõhna. Kuna ma olen terve igaviku bloginud, võin öelda, et oma eelviimase lõhna ostsin 31. jaanuar 2008 ja see oli Thierry Mugleri “Alien”. Umbes 5 aastat tagasi ostsin jõulumüügilt kaubamajast Guessi Seductive.

Kuid tänaseks päevaks on mul Seductivest natuke järgi ja Alien otsas ja hädasti oli vaja uut lõhna. Aga üksikema ei saa ju osta endale lambist umbes 50 eurost lõhnaõli, see on tarbetu raiskamine. Nii ma mõtlesingi endale välja, et kui mul õnnestub teenida esimene raha ühe ideega, millele ma detsembris tulin, siis ostan esimese tasu eest lõhnaõli. Sellise piirava mõttega käisin tükk aega ringi.

Siis ma leidsingi, et lõhnaõli kasutamine on lame, kuna paljud naised kasutavad sama lõhnaõli ja nii muutun ma ühe liigutusega nendega sarnaseks. Ja mis siis kui ma ostan lõhnaõli, mida kasutab keegii naine, kes keeras kohutava käki mingile mehele, kes mulle meeldib ja keda ma võrgutada sooviks? Ma oleksin juba ette hukule määratud ja ma olen selle huku ise poolesaja euro eest omandanud. Õudne!

Eile käisin kaubamajas endale uut päevakreemi ostmas ja mõtlesin, et vaatan lõhnaõlide letid ka üle. Et tulevikus oleks juba teada, mida ma tahan.  Suutsin oma mõlemad käed ja mantlivarrukad täis proovida. Õnneks ei võtnud ükski jalust maha ja hinnad on ikka kohutavad.

Kuid siis juhtus see, mida ma salajas olin lootnud. Jõudsin juhuslikult leti juurde, kus lettidel olid huuled. Kunagi ammu tahtsin endale seda huulepaari soetada, aga ma ei teagi, miks ma seda ei teinud. Ma leidsin oma noorpõlve ihalusobjekti – Salvador Dali. Ning siis silmasin kõige alumisel pea-aegu põrandal väikeseid siniseid huuli – Salvador Dali “Eau de Rubylips”. Kujutate ette, nad olid lõpuks saanud aru, et lõhnaõli pole pähe valamiseks ja teinud 15 ml pudeli. Ning see maksis kõigest 11.40. Arvake ära, kas ma ostsin endale sinised huuled enne kui rahalaev sadamasse saabus? Jeeh, muidugi ostsin😛

Ja tal on imeline lõhn, selline värske ja sillerdav. Noh selline, nagu ma isegi. Mul ükstaspuha kui keegi veel samasugust kasutab, minu nahal omandab see mulle isikupärase aroomi ja nii nummi pudel! Mehed, olge valvel, siit ma tulen, võrgutavalt lõhnav ja ohtlik😀

Onju – lõhnaõli kasutamine ei ole vanaaegne tegevus, mida ainult vanad inimesed harrastavad? Onju, onju, onju!

7 thoughts on “Kas lõhnaõli kasutamine on vanamoodne?

  1. Hmm 13. veebruar 2015, 08:18

    Vanusega kaob haistmisteravus, see hakkab juba 25+.

    Teine asi, kui sa ise kasutad lõhna, siis su nina kohaneb sellega, sa ise seda ei tunne ja samas teiste oma ei pääse “mõjule”, nina retseptorid on tuimaks tehtud.

    Seega, proovi paar päeva mitte lõhnu kasutada ja vaata, kas siis tunned teiste küljes minegid meeldivaid aroomiraasukesi.

    Like

    • Manjana 13. veebruar 2015, 13:30

      See, mis sa räägid kehtib tavainimeste kohta. Ma arvan, et mul on vanusega haistmine isegi paremaks läinud, või ma vähemalt ei mäleta, et ma noorest peast oleksin lõhnadele nii suurt tähelepanu pööranud.

      Ma arvan, et inimestel väheneb lõhnatundlikkus mitte ainult sellepärast, et vanadus ründab, vaid ka seepärast, et neile tundub lõhnamaailm kas igav, segav või tüütu. Ja kuimiski ei meeldi, siis organism vabastab su tüütavast oskusest. Nagu ma mainisin, olen ma enda jaoks ka tüüpilised halvad lõhnad suutnud enam-vähem normaalseteks mõelda. selleks, et ma nendega koos elada saaks ja nina ei peaks kinni hoidma.

      See su lõhna kasutamise jutt kehtib ka tavainimestele. Kui ma kasutan lõhna üks kord nädalas, siis see ei nürista mu tundlikkust selle lõhna suhtes. Mõned inimesed näiteks ei tunne, kui nad higi järgi haisevad, sest enda higi ja harjunud. Mina tunnen nii oma kui võõraid kehalõhnu väga hästi. Ma võin võõra inimese higilõhna (ja veel teistegi lõhnade) järgi päras palju sellest inimese hetkeolukorrast rääkida🙂

      Like

  2. karikate emand 13. veebruar 2015, 09:06

    Alien on minu absoluutne lemmiklõhn… Püüdsin seda 15. pulma-aastapäevaks leida, aga mitte kusagil tol hetkel ei müüdud ja polnud juba mõnda aega olnud, ma ikka küsisin MITMEST poest kohe. Soovitati Internetist otsida, kuid ma ei suudaks üle elada rahakaotust ja pettumust, kui ma mingi vuhvli saaksin. Niisiis ostsin Paco Rabanne’i Black XS for Her – see on ka imehea. Aga Tahan kindlasti nuhutada ka neid siniseid huuli, sest paratamatult tekib usaldus inimese vastu, kes kasutas Alieni😀 Muide, Alieni kohta sain võõrastelt inimestelt komplinente, muuseas, et see lõhnab “kallilt”. Jah, kallis on ta küll! Paco Rabanne on ka kallis, aga mis parata.

    Ja veel – mina kasutan lõhnaõli just kodus. See on lõhnateraapia. “Õues” on mul muudki teha, kui ennast nuusutada😀

    PS, ma olen vaimustuses, et Sa nii naiselikel teemadel kirjutad viimasel ajal pidevalt🙂 – ja et Sa suitsetamise maha jätsid… Vapustav! Olen Sinu üle uhke!😀 See on üks raskemaid asju, mida saab ette võtta. Enamik inimesi ei suuda seda teha isegi siis, kui suitsetamine toob kaasa surmaohu. Parem juba surm kui elu ilma suitsuta.

    Tervitades!🙂

    Like

    • Manjana 13. veebruar 2015, 13:22

      Aitäh kiituse eest🙂

      Ma ostsin ka Aileni sellepärast, et ma seda väga tahtsin. Tihtipeale ostan lõhnaõlisid ilma eriti mõtlemata lihtsalt tuju peale, seda mitte. Mulle meeldis varem sama firma Angel ka. Mu laps ütles Alieni kohta et lõhnab nagu ma oleks mingi vana naine. Kuna vanadus on hirmus asi, siis ma tsut aega seda ei kasutanud. Aga siis jälle mingi hetk kasutasin ja erinevast soost ja vanusest tuttavad ütlesid, et nii hea lõhn. Seda pidi kohutavalt ettevaatlikult kasutama. Umbes nagu pool nupuvajutust, muidu oli liiga tugev.

      Need sinised huuled ei sarnane Ailenile üldse, see on hoopis õrnem ja puhtam lõhn. Aga püsis peal ka hästi – õhtul lasin ühe vajutuse kaelaaugust sisse ja ma tundsin seda lõhna õrnalt veel järgmisel lõunal.

      Like

      • karikate emand 15. veebruar 2015, 11:02

        OMG, mul oli ka esimesena Angel ja ka meeldis endale väga, kuid kartsin, et teiste inimeste jaoks on liig🙂.
        Ja Alieniga on tõesti nii, et kuidagi peaks panema pool sutsakat, sest ta püsis tõesti tugevalt küljes – õnneks ei muutunud ta nahal nagu odavad lõhnad teevad.

        Like

  3. Mallukas 14. veebruar 2015, 17:44

    Ma olen siis eriti vanamoodne, sest mul on üle 20 lõhna😀

    Like

    • Manjana 14. veebruar 2015, 18:15

      Ooo :O
      Sa oled tarbimishull😀

      Like

Kommenteerimine on suletud.

