Keegi ei tohi kiita halle varjundeid, sest mina ei taha neid näha!

Nüüd ma tean, miks ma oleksin pidanud teesklema, kuidas 50 halli varjundi film ajas mind oksele, tekitas minus ülima tülgastuse ja kinnitas arusaama, kes on tõeline feminist! Kui ma oleksin eelmises postituses selle filmi maatasa teinud, oleksin ma praegu sobinud nende inimestega, kes teavad, kuidas tuleb kunsti suhtuda. Ma tunneksin ühtekuuluvustunnet nende mõistlike inimestega, kes küll pole filmi näinud, aga teavad, et sellist paska nad ei vaataks ka. Isegi nuga kõril ei vaataks.

Mingi kaader mingist filmist

Kuid, jah, ma käisin esmaspäeval kobarkinos ja maksin 5.50 et “50 halli varjundit” näha. Ma olen patune. Ma hälbisin juba eelmisel aastal, kui ma lugesin läbi kõik need kolm raamatut, kus räägitakse Ana ja Grey kummalisest suhtest. Normaalne inimene on heal juhul lugenud mõned leheküljed ja saanud aru millise imala käkerdise otsa ta on sattunud. Enamus normaalseid inimesi ei libastu kunagi nii rängalt, et loeks mõnda armastusromaani. Juba kunagine kultuuriminister hr. Lang ütles, et Cartland tuleks ära põletada ja soovitatavalt isamaalasi laule lauldes, sest armastusromaanid rikuvad meie riigi majanduslikku heaolu. Armastusromaane lugev inimene muutub liiga labaseks ja kujutab ette, et armastus võib tulla ka ilma Tammsaare moodi rasket tööd rabamata. Tammsaarel ja Langil oli õigus!

Normaalne inimene loeb näiteks juhtimise õpikuid või kuidas saada riskiinvestoriks. Või noh, puhkepäeva puhul on lubatud ka ilukirjanduse riiulisse piiluda, aga et oleks siis Nobeli preemiaga raamat, mitte mingi huina-muina.

Ma loodan, et olen nüüd oma eelmise postituse patud selle postitusega lunastanud? Igatahes kustutan ma eelmise postituse alt ära need kommentaarid, mis mulle ei meeldi nendelt inimestelt, kes midagi sellist kirjutasid, nagu siin postituses lugeda saab. Kui kellelgi on soov internetis näha nimekirja raamatutest, mida nad kõik lugeda ei kavatse, siis nad võivad selle nimekirja siia postituse kommentaaridesse kirjutada.

Normaalne garderoob mehele, kes romantikasse ei usu

3 thoughts on “Keegi ei tohi kiita halle varjundeid, sest mina ei taha neid näha!

  1. Morgie 18. veebruar 2015, 23:25

    Tohid küll kiita, lihtsalt laita peaks ka tohtima, ja sinu vastuargumendid laitjatele sisaldasid pehmelt väljendudes iiga laiahaardelisi üldistusi nende laitjate kohta, karmimalt öeldes, sa läksid argumenteerimise asemel oponentide solvamise teed, mis on alati üks libe tee.

    Like

    • Manjana 18. veebruar 2015, 23:40

      kui mulle ei meeldi, et laidavad need inimesed, kes pole filmi vaadanud, siis mul on õigus need kommid ära kustutada.

      Like

      • Morgie 19. veebruar 2015, 00:19

        Sinu blogi, sinu voli.
        Tahtsin veel öelda, et nuga kõril ilmselt vajadusel ikka vaataks ja ära ei sureks, aga tegelikult toodetakse maailmas nüüd juba pea igal minutil või isegi sekundil mõni raamat või film või filmi järgi raamat ja vastupidi, ja kõikide nendega lihtsalt ei jõua kursis olla. Valiku tegemine on seda raskem, et seitsme miljardi inimese hulgast leiab pea kõigele fänne ja vastaseid aga mingi valiku lihtsalt peab tegema. Meil kellelgi pole mitut elu.

        Like

Kommenteerimine on suletud.

