Kuidas oma elu seina värvimisega totaalselt muuta

Eelmisel nädalal lubasin, et kirjutan kunagi jutu, mis juhtus ühes minu eelmises üürikas, kui ma seina ära värvisin. Alustuseks pean jälle ütlema, et kuna maagia on silmale nähtamatu, ei oska ma täpselt kinnitada, et just seinavärv mängis kogu loos peaosa. Võimalik, et kõik on vaid tühipaljas kokkusattumus ja mina üritan siin hiirest elevanti organiseerida. Kuid lugege ja otsustage ise.

Terve eelmise nädala elasin ma Feng shui tähe all. Nagu alati, kui mulle tuleb mingi uus tore mõte, valdab see mind täielikult. Olenevalt erinevatest asjaoludest kustub too leegipoiss mõne aja pärast täielikult või muutub rahulikuks ja soojendab mind pikemat aega. Täna olen juba hoopis rahulikumas faasis kui eelmisel kolmapäeval mil analüüsisin tervet oma minevikku, üritades meelde tuletada eelmiseid elukohti. Ma tahtsin kas kinnitusi või mustvalgel fakte, et eluruumide sisekujundus võib inimesele kas positiivselt või negatiivselt mõjuda. Ja mulle meenus mu üle-eelmine üürikas, kus mu elu muutus nii tundmatuseni, et seda kella pole enam võimalik tagasi keerata või unustada. Võimalik, et kõik naised kogevad kolmekümnendates elu kui tormide keerist, mis tõstab sind taevasse ja virutab vastu maad ja sina saad olla vaid passiivne kõrvalvaataja, kes ei mõjuta midagi.

Nojah. Ma elasin Kalamajas, kus majaomanik otsustas mu üürilepingu lõpetada ja ma pidin uue korteri leidma. Juba kolm aastat oli mul olnud kehva suhet ühe noormehega ja nüüd oli võimalus ta fakti ette panna, et kas me otsime uut korterit koos või läheme lahku. Me läksime lahku ja mina leidsin endale uue kahetoealise korteri ja uue poisi ka. Ja ma armusin hullumeelselt, aga enam ei teinud ettepanekut koos elama hakata. Ilmselgelt ei ole ma eriti osav ettepanekute serveerija ja hoolimata kõrgest vanusest (mu vanus lähenes hirmutaval kiirusel 30-le) polnud ma kunagi ühegi mehega koos elanud.

Kui ma toda kahetoalist korterit vaatama läksin, osutus see kolmetoaliseks. Tagumine tuba oli vaheseinaga kaheks jaotatud nii, et paremale jäi peaaegu täiesti pime tuba, mille loomulik valgus tuli vaid vaheseina ülaserva tehtud väikestest kolmnurksetest akendest. Ideaalne magamistuba!

Ma tõesti ei mäleta enam millist värvi too vahesein algselt oli värvitud, aga mina teadsin täpselt, et minu magamistoa üks sein saab olema punane. See värv polnud oktoobrirevolutsioonipunane vaid pigem pisut tumedam. Mingid tuttavad imestasid, et kuidas ma niisuguse seinaga ruumis elada saan. Minu temperamendiga sobis see värv nagu valatud. Hoopis keerulisem oli valida teistele seintele tapeeti, mis mu punase seinaga sobiks. Kuna mu eelmisel noormehel (tollel, kes minuga koos elama ei tahtnud hakata) oli auto, siis käisime mu uute korterisse tapeeti koos ostmas. Milline värv sobib punasega? Kollane loomulikult. Helekollane ja porte ülaserva oli sinine. Uuh, kui palju toredaid värve!

Mäletan, et tõime need tapeedid eksiga ära ja elutoas seisin ma mingi kõrgema asja peal ja vaatasin talle alla, kui ta üritas mind jalgadest kallistada. Kuid mina olin meeletult armunud teisesse ja eksiga lõpparve teinud. Loomulikult ei olnud ma mingi kallistamisega nõus. Jah, kõik need kolm aastat oligi meid sidunud vaid seks. Tema polnud minus kunagi midagi rohkemat näinud ja ma põdesin seda kehva suhet ja et ma seda kolm aastat alal hoidsin, ikka päris mitu aastat tagantjärgi. Aga ma pidin ju hoois oma uuest elust rääkima mitte eelmisest.

Pekki! Ma muutusin nüüd kuidagi liiga nostalgiliseks! Ma panen siia alla ühe pildi õige punase värviga magamistoast ja kirjutan järgmine kord edasi. Sorry!

Õige punasega väga seks magamistuba. Mitte minu oma. Minu elus on rohkem pehmeid nurkasid mitte vaid nii puhas emotsioonidevaba seks nagu selles toas.

Tagged:

2 thoughts on “Kuidas oma elu seina värvimisega totaalselt muuta

  1. Elviina Ikonen 31. märts 2015, 14:33

    Wau, see lõppes nüüd enne kui sai korralikult alata, me õngeotsas rippujad ootame järge. Head kevade algust…. ja tore on Su jutte lugeda. Jõudu.

    Like

  2. […] ← Kuidas oma elu seina värvimisega totaalselt muuta apr 1 2015 […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

