Uued kõrvarõngad, ise tegin!

Laps läks juba neljapäeva õhtul ära issi juurde ja mina jäin üksi koju. Minu loominguline soon hakkab paremini just üksinduses tööle. Kõigepealt koristasin lapse toa ära. Lapse sahtlis vedeles vana spiraaliga kaustik, mida tal enam vaja pole. Kerisin traadi välja ja panin kõrvale, et häid mõtteid koguda.

Kulus paar päeva ja täna jõudsin otsusele, et ma tahan teha kividega kõrvarõngaid. Paar nädalat tagasi roosa kvartsi ja rohelise aventuriiniga tehtud kõrvarõngaid kandsin ma paar korda ja rohkem ei tahtnud. Neli kivikest kaaluvad ikka liiga palju, mulle meeldivad kerged kõrvakad. Lammutasin ühe tamiiliga kokkutõmmatud ringi ära.

Kuna vihiku traat oli juba spiraalikujuline, otsustasin idee alles jätta, aga spiraali ühest otsast laiemaks ja teisest otsast kitsamaks kerida. Abivahendina kasutasin kosmeetikapintsli vart. Et mitte üle pingutada, kuna väga kibe käsi ma veel metallitöös pole, üritasin võimalikult lihtsa lahenduse leida – ühte otsa panin roosa ja teise rohelise kivi ning valmis mu kõrvakad saidki. Tegelikult pusisin vähemalt tunnikese, kuna traat ei tahtnud eriti lihtsalt painduda. Õnneks ei pidanud sel korral värvimisega mässama, kuna traat oli juba ise kena. Siin nad on:

korvad korvakad

Tagged: ,

3 thoughts on “Uued kõrvarõngad, ise tegin!

  1. lendav 5. aprill 2015, 01:52

    Sa võid nende kõrvarõngastega veel imesid tegema hakata. Kiire guugeldus andis näiteks sellise tulemuse:
    https://www.agateexport.com/productdetails/crystal-quartz-spiral-pendulum/

    Like

  2. Manjana 5. aprill 2015, 04:02

    pendel? pendel! no pendlite imeväesse ei usu isegi mina😀

    Like

  3. lendav 5. aprill 2015, 10:54

    No traatspiraalid, poolvääriskivid, mulle meenus, et olen sedasorti asju kusagil näinud😀

    Like

Kommenteerimine on suletud.

