Loll kehamassiindeks väidab, et ma olen ülekaalus :(

Mallukas kurtis, et on oma 60 kiloga paks nigu vaalake. Ma hakkasin mõtlema, et ma olen Mallukat ju näinud ja üldse ei mäleta, et ta mingi päkapikukasvu tibin oleks olnud. Et kuidas ta end sellise modellikaaluga paksuks saab pidada? Äkki on hoopis anorektik? Nood vaatavad oma kondise näoga peeglisse ja näevad seal rasva uppuvat jõehobu. Noh mõistus teeb trikke ja annab inimesele valeinfot. Kuid ega ma ju ei tea milline ta päriselt ilma riieteta võiks olla. (Üldiselt näevad alla 30sed tibinad suvalises kaalus pandavad välja ja nad ise ei usu seda). Kindlasti on Mallukas üliemotsionaalne ja siis võib ka tühi kõht + PMS tekitada mõtteid nagu oleks õige hetk enesetapp sooritada, kuna elu on nii valus. Emotsioonid ja laia spektri emotsioonidega inimesed mulle meeldivad.

Mina olen enamuse aja optimist. Suitsetamise mahajätmine lisas mulle kolm kilokest, aga ma näen ennast peeglist ikka veel täiesti kenakesena. Teised inimesed ka väidavad, et ma paistan täiesti sale inimene. Jah, ma ei saa kanda õhukest heledat liibuvat pluusi, sest siis ei suuda ma isegi eriti optimistliku pilguga end vaadates nabapiirkonna vorme märkamata jätta. Kuid mul polegi ühtegi lemmikut heledat pluusi.

Kunagi olen ma mingit kehamassiindeksit arvutanud ja siis oli kõik korras. Ma ei mäleta millal see oli. Otsisin täna arvutamiskoha ülesse ja sain teada, et mul on anoreksiale vastupidine emotsioon – ma olen ülekaalus, aga suudan nii end kui teisi veenda, et ei ole. Ma olen 172 pikk ja hetkel kaalun tsut üle 76 kilo. Isegi kui ma kaks kilo alla võtaksin, oleksin ma veel ülekaaluline, sest see indeks peab alla 25 jääma. Ma võin kõige rohkem 73 kilo kaaluda, nagu ma kaalusin enne, kui ma suitsetasin. Jube nõme! Nüüd tekib küll tahtmine korralikult õgima hakata, et kurba meelt ära ajada. Äkki peaks paki jäätist ostma vms.

Värske enekas suvalises paksukstegevas koduriietuses. No mu arust täiesti normaalne kaal.

Värske enekas suvalises paksukstegevas koduriietuses. No mu arust täiesti normaalne kaal.

Tagged:

13 thoughts on “Loll kehamassiindeks väidab, et ma olen ülekaalus :(

  1. lendav 6. aprill 2015, 11:12

    Internet ütles:
    Rasvumise paradoks — Rootsi Ülekaaluliste Riikliku Ühenduse järgi on väike ülekaal pigem hea, inimene elab kauem ning naudib elu.
    Kergelt ja keskmiselt ülekaalulised elavad alakaalulistest tunduvalt paremini üle nii rasked operatsioonid kui ka nt südameinfarkti. Lisaks ei tasu mainidagi külmumist, nälgimist ning teisi ekstreemtingimusi – kõik ülekaaluliste kasuks.
    Eriti kasulik pidi mõnekilone ülekaal olema vanematele naistele, menopaus kergem ja luuhõrenemist vähem. Nii et ära põe, hoia!

    Like

    • Manjana 6. aprill 2015, 11:26

      No näed nüüd. Normaalkaaluliste elu on täielik murede org, tegelikult🙂

      Like

  2. Kaur 6. aprill 2015, 11:49

    Mul on arvamus, et kõik need KMI jne muud normatiivid on seatud 20 aastaste järgi ja neile mõeldudki. See on üsna loomulik, et sama pikk “tavaline” inimene on 20, 40, 60 aasta vanuses eri kaalus – aga nonde indeksite arust peaks pensionäril olema sama peened koivad ja sama sile kõht nagu koolinoorel.

    Like

  3. Manjana 6. aprill 2015, 14:24

    ma ei teeks vanuse järgi kaalunormidel vahet. see, et inimene vanemaks saades saab nii targaks, et enam ringi tormata ei viitsi, aga samas teab, millised toidud on kõige maistvamad ja oskab ise süüa teha, ei ole veel põhjus, et ta võikski end kole paksuks süüa. vanematel inimestel on ju ka nõrgem tervis kui noortel, seega mõjub talle suur ülekaal halvemini kui noortele, kel jõudu-jaksu jupi rohkem.

    see, et figuur kipub vanemana teistsuguseks muutuma, on ka siuke individuaalne asi. vanadel inimestel on ju isikupärasemad näod ka kui noortel ja nii ka keha muutub rohkem isikupärasemaks kui noortel.

    tegelt ma olen pisut tervisefriik, aga samas olen ma laisk ja maias ka. raske kombinatsioon🙂

    Like

  4. w 6. aprill 2015, 16:45

    Kaaluteema on siis kui ilmast rääkida ei viitsi?

    Ei, Sa ei ole paks, ma olen 177/84 – ma ka ei ole.😛

    Lisaks olen ma täheldanud, et sama pikkuse ja kaaluga inimesed (kumbki ei ole sportlane) võivad visuaalselt väga erinevad paista, üks on “võiks ju mõne kg alla võtta” ja teine “paks” – nt riideid nad vahetada ei saa, mitu numbrit vahet.

    Like

    • Manjana 6. aprill 2015, 17:12

      Jee, wildikas! ma pole sinust 100 aastat midagi kuulnud🙂
      Ma tegelikult ka arvestasin seda indeksit ja tahtsin muret jagada. ilm on täna lihtsalt vaimustav!

      Like

  5. vanaiinlane 6. aprill 2015, 17:03

    Oi-oi-oi,
    kui ma su ajamata habemele (eelmise) kürvarõngaste pildil ei viitsinud viidata,
    siis nüüd pead küll saama veidi põhjalikuma seletuse oma keha pärameetritest.
    Ole avatud😀
    Kehamassiindeks (ma vabandan, et ma kordan oma lõputuid seletusi sel teemal), aga
    see ei ütle SINU esimeses lähenduses midagi keha/kaalu/vormi/rasva kohta konkreetselt.
    Noh
    KMI on vaeste probleem – see monitoorib tegelikult hästi Maamunal kehadega toimivat.
    Noh, vaatan sind, 60, tavaline kultuuri ringi mutt…
    Kui sa tahad indeksitega tegeleda, siis pensioni 3. fond, miks mitte.
    Aga oma keha jäta rahule.
    See on hea.

    Like

    • Manjana 6. aprill 2015, 17:17

      huvitav, kas ma sind päriselt tunnen? kirjutad nagu mingi luuletaja, mul jääb osa arusaamatuks😦 kui ma teaks, et kas ma tean, siis ma äkki mõistaks. kõike. või natuke vähem.

      et mis asi see kultuuri ringi mutt on?
      fondid mulle ei meeldi. pangad ka mitte. aa keegi ei taha neil ajaviiteks aknaid sisse peksta. kuluks ära küll. kole, kuidas me kolmanda maailma riigist igasugu tasusid korjavad. internetimaksete eest. no kus selle ahnuse ots!

      Like

      • vanaiinlane 6. aprill 2015, 17:29

        Ei, sa ei tunne mind,
        ehhki me võibolla oleme kondanud Tallinnas samades paikades
        ja mõtleme nii samamoodi ja tegelikult meenutad sa minu eksi.
        Aga, ma tean, et selline reikranatsioon ei ole võimalik.

        Like

        • Manjana 6. aprill 2015, 17:40

          kui taassünd, siis ma pakun, et ma võisin eelmises elus pigem ise hiinlane olla, jube tõmme on selliste idamaa kahtlaste asjade poole: ingver maitseb mulle, draakonid meeldivad jne

          Like

        • vanaiinlane 6. aprill 2015, 18:06

          Ei, asi ei ole maitsetes (idamaistes).
          Minu eks oli/on raamatupidaja, väga sarnane (ka kirjas).
          Minu laps on/oli kirjanik (Lissaboni parim lõbumaja).
          Sinu pilti nähes pidin ma püksi tegema. Sina!
          Noh, tegelikult aimasin ma sea juba varem.
          Kõik viitab reinkranatsioonile, kahjuks…

          Like

        • Manjana 6. aprill 2015, 18:35

          ee, see on, vist, naljakas. või ma ka ei tea. /niheleb/

          Like

  6. vanaiinlane 6. aprill 2015, 19:09

    Nagu ikka, vana avastus on saanud uue tähenduse tänapäeval.
    BMI – Boby Mass Index
    KMI- Kehamassi indeks
    Teadlane avastas lineaarse seose inimese kaalu ja pikkse ruudu vahel.
    Ta lihtsustas veidi selle seose ilusamaks kg/m2 peale – sinu rõhk maamunale!
    Minu meelest geniaalne mõõdik suurteks üldisdusteks. Sinu jalajälg tegelikult.
    http://www.bbc.com/news/magazine-21229387

    Aga, ka paksud on inimesed ja oma õigustatud õigustega
    ja õigustatult nõuavad sellele rasvaindeksile seletust.

    Seletus on lihtne.
    Kui Teadlane oli oma avastuse teinud, siis avastasid ToitumisTeadlased,
    20 aastat hiljem, et oleks vaja KMI(BMI) MÄÄRAD kehtestada, kes on rasvane.

    Nüüd siis kirutakse KMI-d ehkki tegelikult kirutakse KMI määrasid.
    Ise arvan ka, et KMI 19..21 on normaalne.
    Kõik üle on rasv või lihas.
    Mis ei ole normaalne.
    Oleme normaalsed😀

    Like

Kommenteerimine on suletud.

