Kuidas ma lillepottidega ninnu-nännutasin

Feng shui on hea asi. Ma vaatasin oma kodus täiesti teise pilguga ringi ja leidsin erinevaid pisiasju ja kappide sügavusi, mis vajasid tuulutust ja täiendust. Laps kogus kunagi suure korvitäie kive. Ma ei mäleta, kas ma lisasin neile oma lapsepõlves kogutud kivid või on need siiani minu ema juures. Teine kaunite asjade kogu, mida ma täna blogilugejate tarbeks pidistasin, on erinevad teokarbid. Nagu ka kivid, on need koju tassitud erinevatest soojadest maadest, kuhu ma koos perega või üksi olen sattunud. Toodud riskides kriminaaliks saada – väljamaalt ei tohi kive ja muud loodust koju tirida. Ja kõik need kogud kopitavad kuskil kappide põhjas ja karpide sügavustes. Seisavad niisama, kuigi nad kogutud nende ilu pärast.

Mida ma kivide ja teokarpidega tegin? Lillepotte kaunistasin. Kividega lillepotte ma teile pildistama ei hakanud, sest ma lihtsalt katsin kogu mulla ühtlaselt kividega. Kuid teokarpidega moodustasin ma erinevaid mustreid. Pärast, kui mustrid valmis, jäi veel karpe üle. Nendest komplekteerisin kaks läbipaistvat karpi: ühe pisikese ja teise suurema. Nüüd on enam-vähem kogu mu teokarbikogu imetletav. Palun, siin nad on.

1 2a 3 4 5 6
Feng shui järgi on teokarpidel kaitsev funktsioon. Samuti sümboliseerivad merekarbid puhkust mere ääres. Kuna teod on mõlemasoolised, tasakaalustavad nad mees- ja naisenergiaid. Kuna teokarp näeb välja spiraalikujuline, siis spiraal sümboliseerib progressi ja arengut. Asteekide jaoks olevat tigu ja ta koda sümboliseerinud kuud ja kuu faase. Kristluses sümboliseerib tigu aeglust ja laiskust.

Väljavõtted ingliskeelsest vikist.

Seashells have played a part in religion and spirituality, sometimes even as ritual objects.

In Christianity, the scallop shell is considered to be the symbol of Saint James the Great, see Pecten jacobaeus.
In Hinduism left-handed shells of Turbinella pyrum (the sacred shankha) are considered to be sacred to the god Vishnu. The person who finds a left-handed chank shell (one that coils to the left) is sacred to Vishnu, as well. The chank shell also plays an important role in Buddhism.
Cowries have often been considered to be symbols of female fertility. They were often treated as actual fertility charms. The dorsum of the shell resembles a pregnant belly, and the underside of the shell resembles a vulva. In the South Indian state of Kerala, cowries are used for making astrological predictions.
In Santería, shells are used for divination purposes.
The Moche culture of ancient Peru worshipped animals and the sea, and often depicted shells in their art.
In Christianity, the top of the Sand Dollar represents the Star of Bethlehem that led the Wise Men to the manger of Christ. Outside the “star” you will see the Easter Lily, a sign of Jesus’ Resurrection. There are four holes that represent the holes in the Lord’s hands and feet. The center hole is the Wound to His Sacred Heart by the spear of Longinus. On the other side of the sand dollar, you will see Poinsettia. Lastly, if you break open the sand dollar, five doves will come out, the doves of Peace and Joy.

Tagged:

