Hullude päevade ostud

Ma olen sel nädalal käinud nii Kaubamajas osturallil kui Stockmannis hulludel päevadel. Ei, ma pole šopahoolik, ma käin neil sportlikust huvist. Sõna otseses mõttes: ma lähen kohale jalgsi, kõnnin pikalt mööda poodi ringi, ei istu ega söö sel ajal ja tulen koju ka jalgsi. Väga sportlik ettevõtmine ja palju huvitavam kui spordisaalis tühja vehkimine.

Kaubamajas käisin teisipäeval. Teate, ega nendel hulludel päevadel ei müüda midagi nii hullusti soodsalt. Vähemalt minu jaoks küll mitte. Kaupsis ma käisin kõigepealt iluosakonnas, kus igasugu kosmeetikat müüakse. Sel korral pidin kiiresti jalga laskma, kuna kõik proovisid erinevaid lõhnu ja minu ülitundlik nina teatas, et see on nüüd küll liiast ning ma aevastasin ja nutsin nii kaua, kuni taipasin jalga lasta.

Jalanõude osakonnas müüdi väga palju koledaid või ebamugavaid jalanõusid. Kuid siis ma leidsin sealt hunniku erikujulisi ja värvilisi käekotte hinnaga 21 eurot. Millegipärast tekkis mul tunne, et ma vajan ka ühte kotti. Et mul on 15 aastat tagasi tasuta saadud seljakott, millega ma käin kui on vähe rohkem asju. Et näiteks randa minekuks sobiks ja linnas poodlemiseks. Vaagisin värviliste lõbusate ja suuremate beežide vahel ja otsustasin viimase kasuks. Tundub, et tegin õige valiku, sest kodus vaatasin ma telkut kott üle õla ja eile käisin temaga Stockmannis ja tundsin end sama rkkana nagu nood väsinud töönaised seal lettide vahel maitsetuid riideid katsumas.

kott

Stockmani hulludel päevadel käisin samuti ja ei tundnud kauba suhtes mittemingisugust tõmmet. Liikuva trepiga sõites vaatasin neid naisi, kelle näkku oli kirjutatud kuidas nad raha nimel oma näonaha siledust ja närve on müünud ja olin õnnelik, et ma õigel ajal sellest bussist maha astusin. Lõpuks meenus, et peaksin ühe soengu sättimisvahendi ostma. Lühikeste juustega on neid vaja ja mul isiklikult vajab tukk silmade eest ära panemist. Praegu olen selleks väga ammu ostetud geeli ja paar aastat tagasi soetatud soengu puudrit kasutanud. Kumbki pole päris ideaalne. Geel on lihtsalt aja ära elanud ja ei tööta ka eriti rahuldustpakkuvalt ja puuder teeb tuka liiga karedaks. Karedusega ta töötabki.

Nüüd leidsin mingi täiesti uut tüüpi vahendi. Soome firma Cutrin on teinud vedeliku, mida ta kutsub multispreiks. Muidugi meeldis mulle kõigepealt pudel. Punase ja mustaga on mulle lihtne asju müüa. Lõhn hullusti tugev ei ole, aga on olemas ja pigem meeldiv kui talumatu. Ja hulludel päevadel maksis ta 8,50, mylooki e-poes on sama vedelik hinnaga 13.50.

Kodus proovisin vahendit eelmisel päeval pestud kuivadesse juustesse. Prits töötab normaalselt. Vahend on täiesti vedel nagu vesi ja ei kleebi ka, lasin prooviks surtsu pihku. Sildil on lubatud, et tegemist on tugeva vahendiga, mis toetab juukseid, annab läiget ja kohevust. Lisaks räägitakse, et seda saab kasutada kuumtöötlemise korral. Mul on sirged juuksed, mida ma, üldjuhul, ei loki. Ainult föönitan. Seega kuumtöötluse koht mind ei huvita.

Jah, see vahend sai minu tukaga täpselt nii hakkama nagu ma soovisin – tukk ei vedele enam näos, vaid hõljub kuskil ringi. Nii mulle meeldibki. Mis puudutab läiget, siis seda ma küll ei märganud. Mu juuksed läigivad niigi ja peeglitaoliseks nad ei muutunud. Kuid katsumisel on nad karedamad kui muidu. Umbes nagu meeste juuksed. Meestel on ju tavaliselt paksemad ja karedamad juuksed?

Nojah, igatahes ostsin ma mõlema kaubanduskeskuse hulludelt päevadel ühe asja ja olen mõlemaga rahul, kuna mul on neid vaja ka. Päriselt.

Tagged:

3 thoughts on “Hullude päevade ostud

  1. Mallukas 10. aprill 2015, 14:50

    Ma sain sama pudeli ühelt firmalt kingituseks, aga ei saand aru, mida sellega täpselt teha😀

    Like

  2. Manjana 10. aprill 2015, 15:48

    Kui sa ei sirgenda ega loki, siis vist polegi pikkade juustega sellega midagi teha. Kui mul pikemad juuksed olid, siis ma kasutasin mingeid lakke enne lokkimist, et sisse jääksid.

    Like

  3. Mariliis 12. aprill 2015, 13:56

    Föönitamine on ka kuumtöötlemine, mille eest juukseid kaitsma peaks.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

