Vanade kõrvakate vähendamisoperatsioon

Kunagi ammu, kui ma veel väike ja armas olin, tuli mulle hea mõte päris kunstnikuks õppida. Ma ei tea, miks ma just metallikunstnikuks saada tahtsin, aga sinna ma oma paberid sisse viia üritasin. Ühel kenal kevad- või suvepäeval, kes seda enam täpselt mäletab, võtsin oma kunstisaavutused näppu ja esitlesin neid ERKI sisseastumiskomisjonile. Nood inimesed said kohe aru, et ma olen suvaline tibi, kes ise ka ei tea, mida tahab ja saatsid mu pikalt. Noh ja niiviisi ma raamatuid edasi pidasingi.

Kuid nüüd, suhteliselt kõrges vanuses algaja metallikunstniku kohta, soetasin endale ehituspoest uued traadiväänamisnäpitsad ja alustasin iseseisvalt ehete tegemist. Reedel otsustasin võtta käsile ühed kõrvarõngad, mida ma umbes ühe korra olen kandnud. Need rõngad olid liiga suured ja kui õues tuul puhkus, siis oli umbes samasugune tunne nagu tormiga vihmavarjuga jalutades. Ainus vahe, et vihmavarju hoitakse kinni kätega, kõrvarõngaid aga kõrvadega.

kõrvarõngas Lisaks hoogsale lehvimisele kolisesid nood plekist rõngad päris imelikult. Kuna kolisemine toimus minu kõrva läheduses, mattis plekikolin muud olulised loodushääled ja käis ka niisama närvidele.

Algselt mõtlesin, et üritan selle rõnga lihtsalt mingisse torbikusse keerata. Asja lähemalt uurides ei tundunud torbik enam nii hea mõttena.

Järgmisena leidsin, et lõikan rõnga altservast lihtsalt kääridega läbi ja möllan kahe poolega eraldi. See oli lõbus! Väga hea plekk, kannatas mitu minu ideed viisakalt ära ega läinud katki ega nõmedaks vms. Lõpuks sain valmis millegi umbes sellisega.
2
Proovisin neid kõrva ja leidsin, et ikka on liiga suured ja rasked. Asusin tükke ära lõikama. Mitu korda lõikasin, enne kui rahule jäin. Alumisel pildil on vist viimane versioon koos äralõigatud tükkidega. Mina olen tulemusega rahul. Olen nendega juba mitu korda jõudnud väljas käia: reedel pidutsemas ja täna poes. Rohkem ma end nädalavahetusel kodust välja vedada pole viitsinudki. Laupäevane hea ilm tundus liiga hea, et kõikide eestlaste õuesolekuvaimustusega ühineda. Kuidas ma saaksingi, juba kõrvarõngastest on näha, milline meeletu mässaja ma ikka olen.
3

Tagged: ,

2 thoughts on “Vanade kõrvakate vähendamisoperatsioon

  1. lendav 12. aprill 2015, 22:15

    Viimane pilt näeb välja nagu väljakaevamistelt🙂 Rituaalsed ehted ja mõned hõbedatükid, kasutatud tõenäoliselt kauplemiseks.

    Like

  2. Manjana 12. aprill 2015, 22:53

    Peaks müüki panema kui tõelise antiigi😛

    Like

Kommenteerimine on suletud.

