Blogivõistluse auhinnad

Enamus blogijaid juba teavad, et Mallukas koos sõbrantsiga võtsid sel aastal enda õlule raske ülesande korraldada blogide võistlus. Kõigepealt võisid kõik erinevaid kandidaate esitada ja nüüd on hääletusnimekirjad erinevate teemade kaupa internetis üleval. Ma ei kujutanud ettegi, et praegu eestlased nii palju erinevaid blogisid peavad! Isegi minu blogi võib seal mingist nimekirjast leida. Ja ma tean veel hunnikut blogisid, mida seal ei ole. (Avastasin just paar nädalat tagasi noorte meeste investeerimisblogid). Jah, ühesõnaga, minge ja hääletage oma lemmikute poolt, sest auhinnad on magusad, nagu räägitakse. Enda poolt võib ka hääletada. Puhas valehäbi nagu enda poolt hääle andmine poleks kena. Näiteks mina olen enda blogist totaalses vaimustuses, kõik mida ma kirjutan on täpselt see, millest ma kirjutada tahan. Pildid võiksid päris fotokaga tehtud olla, aga pole neil telefonisaadustel ka häda midagi.

Ilmselt ei õnnestu mul seal võistlusel mingeid auhindu kotiga koju tassida. Ma ei kavatse ka enda poolt ise hääletama minna ja mul pole ühtegi head ideed, kuidas seal hääli koguda saaks. Ma lihtsalt ei ole nende inimeste lemmik, kes Malluka ja ta tuttavate blogisid loevad. Beebit mul ka pole, mu beebi on Malluka lugejatega sama vanaks kasvanud. Võimalik, et ma lähen pittu Fokinit elusast peast kaema. Loodetavasti seal vanemaid inimesi ära ei aeta.

Muidugi mulle meeldib võita. Ma ei ole terve igaviku midagi võitnud. Ega ma mingitel võistlustel osalenud ka pole. Loteriipileteid ostan ma umbes paar korda aastas ja heal juhul võidan kümneka.

Kuid kunagi ma olin väga tubli blogija. Siis kui vanasti noid blogide võistluseid korraldati. Mu blogi asus siis teisel aadressil. Seoses mingite lollakate kohtukeissidega kolisin ma ta siia üle ja kustutasin minevikust kõik isiklikud postitused ära. Kuid ma olen saanud blogimisauhindu vähemalt kahes kategoorias: turunduses ja poliitikas. Kui ei usu, vaadake pilte. See lilla dressar kannab silti ajaveeb 2008 ja kruus on aasta varem saadud, üks roheline dressar on mul veel, aga ma olen sellega ainult eriti koleda näoga pildile jäänud. Ehk mina olen oma auhinnad juba saanud, nüüd on nooremate kord. Blogige, latsekesed. Saage auhindu, kallikesed. Hääletage enda ja lemmikute poolt! Mis nüüd mina enam😀

dress08

kruus

