Mina ja hajameelne? Eee, mida?

Ma läksin eile varem magama ja uni ei tulnud. Mul tavaliselt pole mingeid uneprobleeme, pigem magan pisut liiga palju. Aga eile voodis tuli hea mõte, mida ma võiksin teha peotäie pastakatega, mis ma kapist leidsin. Mingeid mõtteid tuli veel. Kunstilise teostuse teemadel. Mulle tundus nagu oleks kunstnik minus lõpuks köidikutest vabanenud ja täiel rinnal möllama hakanud. Mulle meelib! Käsitöölisega mu kätes on pisut kehvasti, sest kudumine ja heegeldamine ei tekita kätesse nokitseja täpsust. Kududa saab suvalt. Ehk ma suudan pidevalt uusi ideesid genereerida, aga lõpptulemus kannatab, kuna käsitöölises pole piisavalt kannatust ja täpsust.

Täna hommikul kui kargu alla sain, hakkasin pastakatega mängima. Ma oskan küll asju ette kujutada, aga alati ei klapi fantaasiapilt tegelikkusega. Nii ka täna – pastakate projekt läks vett vedama. Vähemalt see esimene idee ei töötanud: pastakad ja pärlid kui põnev köögikuppel. Vana kupli võtsin alla ja lõikasin tükkideks. Veel mõtlesin, et suur coca-pudel oleks väga hea kuppel. Lõikasin tükkideks. Ei, ei sobinud kuidagi.

Laps tuli koju ja kandsin talle ette, millega ma pool päeva olin sisustanud. Jõudsime koos otsusele, et peaks hoopis säästupirnid ostma. Et ilmselt on täna asjade untsuminemise päev ja tark oleks õues pisut pead tuulutada.

Läksin poodi ja ladusin korvi pirnid, Toome salati ja küpsised. Maksin kaardiga. Jätsin kaardi masinasse ja üritasin põgeneda, kuid kassapidaja tabas mu teolt ja küsis, kas ma kaarti ei soovigi. Jah, ma soovisin. Kassapidaja vaatas mind sõbralikult kaastundliku pilguga, vist isegi raputas pead, heatahtlikult. Meil on Selveris kõik väga toredad kassapidajad, aga tema on see, kelle juures ma üks kord ladusin kogu lindi kaupa täis ja kui kassapidaja juurde läksin, avastasin, et ma unustasin poodi raha kaasa võtta. Kassapidaja arvas, et ma võin küll koju raha järgi minna ja ladus ise asjad korvi tagasi. Ausalt. Noh ja siis ma tõin kodust kaardi ära ja ladusin kauba uuesti letile. Nüüd see kassapidaja arvabki, et ma olen totaalne udupea ja suhtub minusse sõbraliku hoolitsusega.

Kord ma olen selveri kaardi ka Selverisse jätnud, aga ma ei tea millisesse kassasse, sest ma avastasin selle alles järgmisel korral ja sain infoletist kaardi kätte.

Tegelikult ma ei ole hajameelne. Mõnikord ainult juhtub. Ausõna, päriselt ma ei ole. Ma vaatan end üllatusega kõrvalt, kui mul sellised asjad juhtuvad. “Ma ei kaota kunagi midagi” – on minu hüüdlause. Jah, ma ei ole kaotanud ei kindaid ega mütse või salle, või kui olengi, olen alati kõik hiljem ülesse leidnud. Sest ma ei ole hajameelne, ainult mõni kord. Täna on vist see päev. Huvitav, mis mul veel juhtub ja kas ma taban ära kui juhtub? Kuidas teil hajameelsusega on?

Mida teie selliste mittekirjutavate pastakatega teeksite?

Mida teie selliste mittekirjutavate pastakatega teeksite?

5 thoughts on “Mina ja hajameelne? Eee, mida?

  1. rs 17. aprill 2015, 01:03

    See on ju prygi:-P

    Like

  2. Manjana 17. aprill 2015, 13:13

    no ei ole nagu prügi, väga ilusd torukesed on. ma tegelikult tegin neist ikkagi kööki lambikupli, aga see on nii moderne kunst, et ma ei hakka blogisse pilti panema, enamus ei mõistaks😛

    Like

  3. Manjana 17. aprill 2015, 13:47
  4. w 17. aprill 2015, 16:03

    Prügi neh, halb feng shui vms … inimesed, kes pidid asju koguma ja neisse klammerduma ja üritama neist midagi teha – see pidi väljendama, et mineviku ja emotsionaalse pagasiga käitutakse samamoodi ning see võtab uutelt ja parematelt asjadelt ära võimaluse sinu juurde jõuda, ruumi ei ole.

    Mitte, et ma neid teooriaid austaks, aga ma ise ei kannata ühtegi funktsioonita asja, madrats, plekk-kauss, lusikas ja arvuti on minu ideaal.

    Oleks siis vanad õllepurgid, neist võib päikesepaneele või koerakuudi katust teha…😛

    Like

  5. Manjana 17. aprill 2015, 17:32

    lambikuppel on ju ka vajalik asi. mul eelmine oli jyskist ostetud hiina riisipaberist pall. aga see oli jube mustaks ja koledaks läinud.
    mulle see osa feng shuist ei meeldi, kus ta tarbimist soodustab ja rikkust ülistab. mulle meeldib ikka taaskasutus ja värk.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

