Elion täidab mu lapse soovi. Tele2 on pätikamp.

Osad blogijad saavad tasuta igasuguseid asju ja teised ei saa. Saavad need, kes ise vaeva näevad. Magava hiire suhu jookseb kass ainult siis, kui ta on Elioni klient. Mina olen. Me ostame neilt internetti 16 eurtsi kuu ja iidamast-aadamast on mul ka lauatelefon, mille eest küsitakse ainult kõnetasusid. Telekas on mul toaantenniga.

Juba mitu kuud tagasi käis mu teismeline mulle pinda, et viie-megane nett on ikka nii lahja, et maailmas on kõigil mitu korda kiiremad ühendused ja meie elame ürgajas ja kui asi nii jätkub, korradab tema näljastreigi ja muud minu kiusamise aktsioonid. Mõnikord suudan ma ta nõudmistele vastu ka astuda ja ma ei ostnud kiiremat netti. (Ja ma tean väga hästi, et 5 mega on täiega kõva sõna).

Täna sain aga Elionilt e-maili, et nendel on plaanis meie netikiirust kahekordistada. Tasuta. Et nemad peavad mind kuu aega ette hoiatama, enne kui nett nii kiireks läheb, et ma imestusest diivanilt maha kukun. Kuid ma võin selle 10 megase neti ka kohe saada, kui ma lähen nende lehele ja ise tellin. Tasuta, loomulikult. Muidugi ma läksin ja tellisin. Täna-homme vast tuleb ära. Mul pole kiiremast netist ei sooja ega külma, aga lapsel on ju vaja mängida.

Kuid kui juba kiitmiseks läks, siis tasakaaluks võiks laita ka. Nimelt avastasin ma kuu aega tagasi, et lapse mobiilineti hind on tõusnud ja nad on paketti muutnud. Mobiilidele ostame värki Tele2-st. Lapsel on kõnedele lapsepakett ja lisaks mingi pisike internett ka, sest teismelised ju ilma ei saa. Ilmselgelt tasun nii enda kui lapsepaketi eest mina, aga minule ei öelnud keegi, et neil on plaanis rohkem raha küsima hakata. Lapsele saatsid nad telefonile teate, et meil on nüüd eriti palju G-d, tulgu ja võtku uus simkaart, saad päriselt ka. Rahast ei poolt sõnagi. Loomulikult kirjutasin ma peale arve nägemist Tele2-le kurja kirja sisuga, et pangu oma üleliigsed G-d endale sooja kohta, mina tahan seda vana ja odavat asja. Aga nemad ütlesid, et neilt enam vähem G-d ei saagi, et ma võtku, mis antakse, maksu, mis küsitakse ja nii ongi. Kuna laps pole viitsinud nende teeninduspunkti kaarti vahetama minna, on tal ikka vana pakett, aga maksame uue eest. Vargakamp see Tele2!

PS! Kuna ma telefoni- või internetipilti ei tahtnud panna, panin enda pildi internetieelsest ajast

Mina umbes 20 aastat tagasi oma Kalamaja üürikas

Mina umbes 20 aastat tagasi oma Kalamaja üürikas

Tagged:

8 thoughts on “Elion täidab mu lapse soovi. Tele2 on pätikamp.

  1. Piret 21. aprill 2015, 19:08

    Tõeline kaunitar!

    Like

    • Manjana 21. aprill 2015, 19:33

      Aitäh! Tolles vanuses pidasin ma ennast päris koledaks🙂

      Like

  2. Piret 21. aprill 2015, 20:23

    Ära muretse, küllap me kõik…liiga paksud,liiga kõhnad, liiga pikad, liiga lühikesed.Nüüd on 20 aastat otsas ja noh, 20 kg kah.Elu on ikka veel elatav!

    Like

  3. Manjana 21. aprill 2015, 20:59

    Elu on vägagi elatav, kõvasti rohkem kui alla 30sena. Nüüd ma tean, et ma olen ilus, tark ja osav, alla 30sena oli ainult hunnik ebakindlust ja ideaalkaal.
    Täna lugesin sellist artiklit: “Lisaks leiti uuringu tulemusena, et õnnelikumana tunnevad end vanemad inimesed. Nii kinnitas 21% üle 55 aastastest inimestest, et tunnevad end mõnusalt iga päeva igal hetkel. 28% uuringus osalenud 25 – 34 aastastest tunnistasid, et nad tunnevad end õnnelikult umbes kord nädalas.”

    http://tervispluss.ohtuleht.ee/674178/onne-voti-leitud-loe-milline-lihtne-igapaevane-asi-sind-onnelikumaks-teeb

    Jutt jumala õige, mina olen vanemaks saades õppinud õnnelik olema. Ma tunnen iga päev mingi hetk, et ma olen mingil põhjusel õnnelik. Nooremana lolli peaga muutkui muretsesin ja põdesin.

    Like

  4. Reelika 22. aprill 2015, 16:30

    Ehh ma polegi siis ainus, kes Tele2-le nördimust avaldas sellise käigu peale. Ma pidin ka toolilt maha kukkuma, kui avastasin, et nad on omavoliliselt minu paketitasu tõstnud ja 4G netti pakkuma hakanud. Kusjuures terve see kuu, mis ma siis seda uut paketti kasutasin, ei leidnud minu seade kordagi 4g levi, endiselt oli 3G levis, ka peale seda, kui selgus, et uus 4g kaart tuleb seadmesse panna. Lõppes see pull sellega, et lõpetasin tele2ga lepingu.

    Like

    • Manjana 22. aprill 2015, 20:50

      ilmselt oli neid veelgi rohkem, kellele selline omavoli ei meeldinud. ma ei viitsi operaatorit vahetama hakata, meil on nii väikesed arved, et eriti vahet pole. tüüpiline eestlane ikka laseb endale mitu korda ära keerata, enne kui suhted lõpetab😀

      Like

  5. Reelika 23. aprill 2015, 10:30

    Ma võib olla ei oleks ka vahetanud aga kui suuremat raha küsitakse teenuse eest, mida ma neilt ei saa, siis ei tõusnud minu käsi neile rohkem maksma. Kusjuures teenindaja oli nõus, et on jah neil selle leviva natuke kehvasti.

    Like

    • Reelika 23. aprill 2015, 10:32

      *leviga ikka, mitte leviva

      Like

Kommenteerimine on suletud.

