Tasuta nahadiagnostika ja vanad armsad riided

Käisin nädalavahetusel ema juures ja lugesin seal Naistelehte. Tal käib ja ma seal loen. Kaks numbrit jõudsin läbi sirvida. Vot ma ei mäleta nüüd kummas, aga ühes oli jutt kuidas Apotheka apteegis saab tasuta nahadiagnostikat teha. Seal oli nii huvitav jutt kuidas ajakirjanik lasi enda naha ära diagnoosida ja sai teada, et kuigi tema arvas, et tal on väga hästi hooldatud nahk, on ta nahk mõned aastad vanem, kui ta ise. Nii põnev! Ma olen enda nahast suhteliselt heal arvamusel, kuna hoolimata kõrgest vanusest pole mulle kortse näkku tulnud. Ja ma ei tee oma nahaga midagi erilist, 20 aastat suitsetamist jättis mu näo puutumata.
Kui linna tulin, uurisin netist järgi, et Apotheka pakub jah tasuta naha diagnostikat. Kesklinnas saab teha nii Solarises kui Viru keskuses suvalisel ajal, kui neil järjekordi muude asjadega pole.

Eile sain oma õega kokku ja kui buss Solarise ees peatus, meenus mulle, et võiks ju nahka uurida, et kahekesi huvitavam ka. Õde oli nõus. Läksime apteeki ja küsisime kahelt kassas olevalt naiselt diagnostikat, aga nemad ei oskanud teha ja kutsusid kolmanda. Tema teadis küll kuidas tehakse ja tal oli mingi kaust ka, kus numbrid kirjas.

Kokku mõõdeti kolme asja: naha rasu sisaldust, niiskust ja millist päikesekaitset peaks kasutama. Mõõdeti otsaeest, põselt ja käe pealt. Netis on kirjas, et eelnevalt ei tohiks nahk kreemitatud ja meigitud olla. Mina oma nahaga peale veega pesemise midagi ei teegi. Eile hommikul tundus, et nahk on kuivavõitu, aga selle asemel, et mugavalt kreemituub haarata, läksin kööki, lõikasin paar kurgiviilu ja hõõrusin näo üle. Mulle sobib kurk väga hästi, pärast seda on nahk hoopis mõnusam, kui ükskõik millise kreemiga nühkides. Kulmude, huulte ja ripsmete värvimine nahasse ei puutu.

Õde on minust 17 aastat noorem ja tema ütles, et kasutas hommikul puhastava vahendiga pesemist ja aknevastast kreemi. Selgus, et tema otsaesine oli vähem rasune kui mul ja põse rasusus oli täiesti nullis. Minu otsaesise rasus oli normaalne, temal liiga vähe rasune ja põsed tahavad meil mõlemal rasva saada. Niiskusega oli vastupidi. Meil mõlemal oli otsaees liiga vähe niiskust, aga põskedel normaalselt. Kuid minu käsi oli jummala niiske siis õe oma mitte. Päikesekaitset oli meile mõlemale samasugust 30-40 SPF-i vaja.

Mida sellest järeldada? Ma pakuks, et midagi oli selle mõõtmisega valesti, sest mõõdetud numbrite järgi võiks mul parem nahk olla kui õel, aga tegelikult näeb tema nahk minu omast ikka palju noorem välja ja meil on ikka korralik vanusevahe ka. Ma küsisin sellelt apteekrilt, et kas tema oskab ka seda naha vanust öelda, nagu Naistelehes öeldi, aga ta ei oskanud. Apteekri enda nahk oli küll väga kuiv, seda polnud isegi mõõta vaja. Ta paistis minust ikka vähemalt 10 aastat noorem, aga nahk oli hullusti pingul.

Ilmselt oleks mul vaja kahte erinevat kreemi: põskedele rasvast ja otsaesisele niisutavat. Lõpeks eilsest üks OOTD foto ka. Huvitav, kus OOTD-inimesed omi kohutavalt suuri riidehunnikuid hoiavad, kui nad pidevalt uute riietega tehtud fotosid netti riputavad? Mul on enamus riided mitmeid aastad vanad ja nad meeldivad mulle ega vaja välja vahetamist.

Eilane OOTD

Eilane OOTD


Punased teksad on vähemalt 10 aastat vanad. Jakk on Zarast vist 3 aastat tagasi ostetud. Koti ostsin eelmisel suvel Berliinist ja salli sain ema käest niisama. Kingad ostsin eelmisel kevadel Liivalaia tänaval olevast odavast hiina jalanõude poest ja kõrvarõngad on, loomulikult, enda tehtud.

Tagged:

