Kas keegi lindude söögimaja tahab?

Nagu ma siin varem olen juba kirjutanud, tegelen erinevate kappide ja sahtlite koristamisega ja üritan erinevatel meetoditel saada lahti asjadest, mida mul vaja pole. Mõtlesin, et võiksin ju ära andmiseks ka oma blogi kasutada. Mul on küll kontaktilehel kirjas, et ma mingeid loose korraldada ei viitsi, aga vaevalt ühele lindude söögimajale nii suurt nõudlust ongi.

Kuid mida ma ikka pikalt keerutan. Söögimaja näeb selline välja nagu pildil näha. Meie saime selle tasuta ja ära annan samamoodi tasuta. Meil värviti maja seinad ära ja söögimaja tuli maha võtta. Kuna mul drelli pole ja ma ei usu, et kellelegi meeldiks, kui ma auke seina puurima hakkaks, ma enam seda lindude söögimaja ei vaja.

kast
Alla serva on talle isepandud metallist kinnitused. Kuna majake on mitu aastat karmides tuiskudes ja tormides veetnud, on ta omandanud loodusliku kaitsevälimuse, mis linnukestele meeldib. Nagu näha, on tegemist Elioni reklaamikingitusega. Linnukesi logo üldse ei häirinud ja sinitihastele see isegi meeldis😛
kast1

Toitu pannakse majakesse katusest, mis käib niiviisi nööriga, nagu pildil näha. Linnud saavad toidu kätte alt. Maja on mõeldud pisematele lindudele nagu varblased, tihased jms. Tuvi saab ka toidu kätte kui hullumeelset akrobaatikat oskab, aga tavaliselt nad ei oska ja alumisele servale kõndima nad ei mahu.

Vot, selline majake. Asub Tallinnas kesklinnas. Järgi peate ise tulema, ma postiga saatma ei viitsi hakata. Kui keegi majakest soovib, kirjutage kommentaar. Juhul kui soovijaid on mitu, siis ma sooviks anda maja sellele, kes kõige kenamini põhjendab kuidas tal on seda majakest ikka hullumoodi vaja.

Tagged:

3 thoughts on “Kas keegi lindude söögimaja tahab?

  1. Parus caeruleus 27. aprill 2015, 13:20

    Mis sellega kevadel ikka teha. Paku sügisel vastu talve.

    Like

    • Manjana 27. aprill 2015, 13:30

      Sügisel vastu talve ma müüksin, mitte ei annaks tasuta ära🙂

      Like

  2. laborihiir 27. aprill 2015, 16:57

    Kiidan takka, et tegemist on täitsa mõnusa majakesega – vastu pidanud juba mitu-mitu aastat.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

