See on nüüd kas ajuvähk või mul lihtsalt katus natuke sõidab

Eile hommikul avasin voodis oma kaunid silmakesed ja avastasin, et suulagi on katki. Keelega avastasin, mitte nägemise teel. Pärast üritasin peegliga vaadata ka, aga ma ei saanud aru, kas on midagi teistmoodi kui tavaliselt, sest ma ei tea täpselt kuidas tavaliselt mu suulagi välja näeb. (Ha-haa, selle koha pealt ta küll kuidagi välja nägema ei ulatu).

Nojah, päev otsa ei lasknud ma end oma suulaest häirida, aga õhtul mõtlesin, et googeldaks millal see ära läheb. Loll mõte, väga loll mõte! Googel leidis katkise suulae märksõna peale päris kiiresti, et mul on mingi vähk, et võib olla nii ajuvähk kui ka suuvähk. Et suitsetajatel ongi suuvähk väga tavaline asi ja ma alles olin suitsetaja. Perekooli foorumis tulenes katkine suulagi suhuvõtmisest, aga seda ma pole juba mitmeid kuid teinud.

Ma enam ei mäleta millise vähi leheküljel oli palju pilte, kus õpetati vaatama, kas on vähk või mitte. Esimesel pildil katsuti kaela ja nagu ma oma kaela katsusin, sain teada, et vasaku kõrva juures on kael katsudes väga valus. Selge, nüüd ma siis suren mingisse koledasse vähki, oli mul pilt kohe selge ja tuju läks jube pahaks. Rääkisin lapsele ka, et nüüd on pekkis ja keegi minu eest ei hoolitse. Laps käskis kraadiklaasi alla panna ja ütles, et kui mul on palavik, siis ta teeb mulle teed. Mul oligi palavik! Natukene. Paistes kaelaga normaalne nähtus. Ma sain teed!

Läksin kurvana magama ja see loll palavik ajas higistama, kuigi ma polnud mingeid rohtusid tarvitanud. Hommikul oli ikka natuke palav. Mulle kraadida ei meeldi, kuna see rikub tavaliselt tuju, aga kahtlustan, et palavik on alles. Suulagi enam valus ei ole, aga keelega katsudes on krobeline, kael on ikka katsudes valus. Mujalt kuskilt ei valuta. Otsustasin Goldrexi juua. Huvitav, kas Coldrexil on tujutõstvaid omadusi? Igatahes jõudsin ma otsusele, et ajuvähiga peaks ikka pea ka valutama, aga mul ei valuta.

Julgesin veel googeldada. Täna olid tulemused hoopis paremad. Jõudsin selle tulemuseni. Alguses see jutt lihtsalt rõõmustas, et mul pole ju tolle inimesega võrreldes midagi viga. Mõne hetke pärast sain aru, et inimesel on lihtsalt “hea” fantaasia ja siis ta juba mainis ise ka, et “Mul esines mingi ebaadekvaatne käitumine, ehk hüsteeriline naer ja rääkisin ka mingit jama mõnikord”. Muideks, ta polnud ainus, kel oli kaelaga jama ja kes tegelt oli hoopis pisut hull, googel leidis selliseid veel. Millegipärast läks mul tuju päris heaks.

Igatahes jõudsin ma otsusele, et mulle ei sobi ikka kumbki diagnoos ja ma parem teen sellest blogipostituse ja loodetavasti saan homseks täiesti terveks. Jõudu mulle! (Palav on).

Seisnud õunad

Seisnud õunad

3 thoughts on “See on nüüd kas ajuvähk või mul lihtsalt katus natuke sõidab

  1. Pastakas 28. aprill 2015, 16:20

    Küllap käis Sul lihtsalt tuul läbi (kaelast) aga suulagi..jõid miskit liiga kuuma? Ole Coldreksiga ja kuuma teega ses suhtes ettevaatlik!

    Like

  2. Manjana 28. aprill 2015, 16:32

    Jah, selline tunne, nagu oleks midagi liiga kuuma joonud, aga ei mäleta, et oleks. Pealegi läheb see kuuma joonud suu ühe päevaga üle. Kui homme hommikul okei pole, siis hakkan päriselt muretsema.

    Like

  3. Oudekki 30. aprill 2015, 20:24

    . o O (ainus mida sul pole, on toatüdruku põlv)

    Like

Kommenteerimine on suletud.

