Ma oskan tavalisi kõrvarõngaid ka teha

Nagu ma vihaimavate kõrvakate postituses ütlesin, ostsin ma neli haoliiti, et valmistada ka endale punased kõrvarõngad.

Sel korral kasutasin ma ühendava “traadina” oma viimati tulnud Head Mõtet. Ma olen kogu oma täiskasvanuea vahelduva eduga õmblemisega tegelenud, seega on mul olemas topsik nööpnõeladega. Mu nööpnõelad on väga vanad, üle kahekümne aasta kindlasti, valminud NSV Liidus. Nad ju ei kulu ära, vaid ainult kaovad aegajalt või lähevad liiga kõveraks ja tuleb seepärast ära visata. Ja nüüd ma neid nööpnõelu kasutasingi. Terava otsa lõikasin ära, aga pikkus sobis täpselt.

CAM01622 Peale punase poolvääriskivi nimega haoliit, olen kasutanud veel lapsele kunagi ammu kingitud laste käsitöökomplektist pärinevat väikest hõbedaselt läikivat plastpärlit ja patissoni-kujulist vidinat.
CAM01623
Laps väitis, et need on vanade tädide kõrvarõngad. Noh las siis olla, mulle meeldivad, lihtsad ja punased.
Nii suure suurendusega fotot vaadates jääb silma, et mõlemal kivil on külje peal jube imelik punn. Originaalis see silma ei jää. Ilmselt on see mingi vale värvimistehnoloogia tulemus.

Tagged:

