Instagramm: eksootilised toidud ja kuum liha

Mulle meeldib Instagramm. See ei ole üldse mingi teismeliste enekakoht, kuigi enamus inimesi seal on nooremast generatsioonist, pakuvad ka nemad huvitavaid pilte, rääkimata nendest pildistajatest, kel elukogemus selgas.

Nagu kõik teavad, siis internet leiutati selleks, et inimesed saaksid kassipilte jaotada ja laikida. Kassipiltide koha pealt olen mina tõeline internetiinimene – ma jumaldan kassipilte. Mul endal ei ole kassi ei praegu ega minevikus. Ma natuke kardan kasse, sest tavaliselt lõpeb nendega kohtumine minu jaoks sellega, et kass hammustab mind. No eks ma olen ise ka mõni kord süüdi. (Alati.) Ma olen väga paljude kasside hambaid tunda saanud ning need on valusad ja haavad paranevad kaua. Koertega on mul väga hea suhe, ka nemad hammustavad mind mõnikord, aga mänguliselt ja kirevabalt. Lapsena oli mul oma koer, vanavanamate juures. Mu ema loomi ei armasta, omil sõnul ta vihkab neid. Mina armastan loomi, kõiki, mõnesid pigem fotodel.

Kuid seoses vanemaks saamise ja elu mõtte osalise leidmise (elu on nauding) olen ma lisaks kassipiltidele hakanud ka  toidupilte armastama. Algselt ma tegingi endale instagrammi toidupiltide postitamiseks. Instagramm on tore koht, sest seal võid sa jälgida ja laikida suvalisi inimesi ja nende postitusi. Minu lemmikutelistis on vähemalt kaks täiesti võõrast inimest, kes postitavad ainult toidupilte. Üks neist teeb tassikooke ja teine korea toite. Alguses ma lihtsalt vaatasin neid pilte kui põnevat sööki. Kui siis andis laps head nõu, et ma saan translatoris ära tõlkida millise toiduga on tegemist. Ja täna sattusin ma väga ilusa söögi pildile. Vaadake ka, selline, on ju isuäratav?

Toidu nimi korea keeles on nii: 대한닭발 얼음소주. Ning googel tõlkis mulle, et toit on tehtud kanajalgadest. Ei, mitte sellest osast, mida meil süüakse, vaid varvastest, mis meil ära visatakse. Alguses pilti vaadates ei saanud ma midagi aru, aga nüüd näen ma neid varbaid küll. Päris nilbe, niisugustesse toidupiltidesse süüvides võib küll veganiks hakata. Aga ilusa väljanägemisega on see toit ikkagi. Enamus eesti rahvusköögist näeb ikka väga pildistamatu välja, kui keedupeeti ja -porgandit mitte arvestada.

Muideks, eilane uudis oli, et David Beckham liitus Instagrammiga. Loodame, et lisaks neile kehvakestele piltidele tuleb midagi profimat ja paljamat ka, kuum liha kulub ikka ära. Eriti nüüd, kevadel jahedaga.

3 thoughts on “Instagramm: eksootilised toidud ja kuum liha

  1. ethel7 5. mai 2015, 12:13

    Väga popp ja noortepärane, aga kas sa meelega kirjutadki Instagram kahe m-iga?🙂

    Like

    • Manjana 5. mai 2015, 14:22

      tundub küll. sa vist ei kirjuta😀

      Like

      • ethel7 5. mai 2015, 21:53

        Hehe, mitte üldse paha pärast😀

        Like

Kommenteerimine on suletud.

