Jälle uued kõrvakad! Tõmbavad ligi puhast armastust

Lubasin vahepeal lapsele, et virutan ta koolivihiku küljest spiraali ära, aga suutsin end ikka tagasi hoida. Talle see mõte ka ei meeldinud. Täna tegin läbiotsimise enda sahtlites ja leidsin, et mul on ka üks spiraaliga kaustik, millesse midagi eriti olulist kirjutatud ei ole. Kui valmis kõrvakatega lapse juurde marssisin, oli ta esimene küsimus: Kust sa traadi said? Sain ausa inimese pettunud näol vastata, et enda kaustiku küljest.

Allesjäänud materjal ja kummaliselt mustaks pildistatud kõrvakad

Allesjäänud materjal ja kummaliselt mustaks pildistatud kõrvakad

Täna kasutasin pisut teistsugust tehnikat kui tavaliselt – otsustasin traadi laiaks peksta. Juutuubis on välismaalastel spets. vahendid mille peal ehteid laiaks peksta, mina leiutasin jooksvalt. Mul on suur kirves aegadest, kui ma olin väga noor ja elasin puuküttega korteris. Kirve peal oli väga mugav haamriga peksta. Traat hakkas peksmise peale isegi rohkem helkima. Fotol paistab nagu oleks tuhm ja must, aga päriselt on natuke ühelt poolt. Ma ei teagi, kas kirve või haamri poolt. Mul ei tulnud pähe neid enne kasutamist pesta.

Traadi küljes ripub roosa kvarts, mida esoteerikud tunnevad kui tingimusteta armastuse kivi. Mulle sobib tingimustega armastus ka, et kui tuleb mõni tingimus kaasa, ega ma keela.

Ripub kõrva küljes

Ripub kõrva küljes

Tagged: ,

9 thoughts on “Jälle uued kõrvakad! Tõmbavad ligi puhast armastust

  1. vanaiinlane 22. mai 2015, 17:35

    Äge! Ehedalt ehe kirvetöö😀
    Ma ei tea, mis sõnumeid sa oma kõrvakatega saadad,
    aga minuni jõudis ainult see osa, et sul on kirves😀
    Tavaliselt ongi naistel akutrell ridikülis ja kirves kodus.

    Like

  2. Manjana 22. mai 2015, 17:39

    vot trelli mul pole, ei aku ega juhtmega. mulle meeldib auke puurida, aga eks kolis koos trelliga ära😦 et kui kunagi mehe majja võtan, siis olgu trell kaasas, seda võib käsitleda kui tingimust.

    Like

  3. vanaiinlane 22. mai 2015, 17:56

    See, et kukk on puudu, on juba ammu püsisõnumiks olnud.
    Kukk ja kirves + tingimusteta kiremise tingimus?
    Mis muud kui kukesupp😀
    Põhjenduseks nagu ikka – ahh, ta ei äratanud enam…
    tundeid minus… ja kire suhtes oli ka probleeme.

    Like

  4. Manjana 22. mai 2015, 18:21

    head blogi iseloomustabki mingi läbiv sõnum, eks ma ikka hea blogi nimel pinguta. kuidas siis tingimusteta? selgelt ju kirjas, et tingimused pole keelatud. kusjuures, jah, kiremiseta tõesti ei saa😛

    Like

  5. vanaiinlane 22. mai 2015, 19:33

    Tegelikult vaevab mind ikka see reinkarnatsioon,
    see, et ma olen seda kõike juba ammu läbi elanud.
    Näiteks, mida sa kirjeldad oma autoga seoses.
    Ka minu eksil seisis auto aastaid parklas.
    Sellega sõideti paar korda aastas ema juurde.
    Tagasi tulles künti muru (automaat, gaas ja pidur).
    Juttu, kuidas teel ahistati jätkus jõuludeni…
    Ja nii igas sinu lauses on midagi nii tuttavat?
    Ilmselt on see enamusele eesti naistele iseloomulik.

    Like

  6. Manjana 22. mai 2015, 19:44

    Ma ise, muidugi, arvan, et ma olen erakordne. Mu enda jaoks piisab, et ma pole teist endasugust kohanud. Samas oleks mul hea meel, kui ma poleks eriline, ma olen pikki aastaid üritanud harju keskmise moodi olla, aga nüüd olen loobunud, no ma lihtsalt ei viitsi. mu kirjutisi lugenud inimesed väidavad, et mul pidi olema isikupärane kirjutamisstiil, ma ise ei oska selle kohta midagi öelda.

    See, et sa minus näed kedagi teist, enda vana tuttavat, näitab, kodukootud psühholoogia järgi, et sa oled sellesse teise jätkuvalt ja sügavalt kiindunud ja leiad temaga sarnasusi igalt poolt. me ei ole ju päriselt kohtunud, seega saad sa ainult ette kujutada.

    see autoga juhtunud vahejuhtum on mul ammu ununenud. ma tavaliselt viitsingi ühte juttu maksimum kaks korda rääkida ja siis võib ära unustada. kuude kaupa mingit sama juttu kedarata on äärmiselt tüütu ja nii igav mu elu küll pole😛

    Like

  7. Manjana 22. mai 2015, 19:51

    aga me võime ju kokku saada ja siis selgub tõde.

    Like

  8. vanaiinlane 22. mai 2015, 20:25

    Jah, ka mina sattusin esmalt mingeid sinu jutte lugema.
    Ilmselt oled sina üks väheseid naisi, kes ei veiderda.
    Kuidas ma siia blogisse sattusin, seda ei mäletagi,
    aga igatahes misiganes lantimine ei olnud mõtteski!
    Mulle meeldivad naised, eemalt vaadata.
    P.S.
    Ma kaotasin oma identideeti sel nädalavahetusel.
    Starman lõpetas smail.ee ja starman.ee postiteenused.

    Like

  9. Manjana 25. mai 2015, 22:39

    No ma käsitlen su vastust, et sa ei soovi kokku saada ja tahad edasi illusioonides elada kuidas ma olen kellegagi sarnane.
    Ma veiderdan küll, päris klouni välja ei anna, aga naljakas on küll🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

