Blogiauhindade peo riietus ja muu värk

Mina ei ole blogi auhindade jagamispeole kutset saanud. Prügikastis ka ei ole, aga ma ei muretse. Ma arvan, et ma lähen ja vaatan ikkagi üle mis toimub. Kui vandenõuteooriat ajama hakata, siis kutseid saatis laiali Marimell ja ma kunagi blogisin Marimelli boikotist, kuna ta arvas, et koduvägivalla alla kannatanud naine oligi jube nõme vms ja nüüd boikotib tema mind (väheusutav). Kuna ma olen õrnalt blogisõltane ka, siis ma ise seda boikotti pidanud ei ole. Ma loen internetist ikka igasugust jama, endal ka imelik. Noh aga täna Marimellil oligi postitus, kus ta sellest blogide peost räägib.

Kõigepealt panin end FB üritusele kirja, muidu läheb veel meelest ära. Meelest võib ka nüüd minna, aga parem ikka kui eimidagi. Miks ma tahan minna? Esiteks oleks see legaalne võimalus sattuda kohta, kuhu ma muidu ei läheks, aga huvi on. Muarust on kõik kohad, mille nimes on “lounge”, mingid eputajate kogunemiskohad, kus on igavad inimesed, kellega on võimatu jutule saada. Neil loungedes eputajatel on lisaks veel mingi kiiks, sest ükski normaalne inimene ei taha vabatahtlikult kanda riietust “Smart casual”, mida Marimelli kirjutise järgi seal kantakse. Kuid nüüd tulevad sinna loungesse normaalsed inimesed – blogijad.

Meeste smart casual sisaldab viigipükse (lubage naerda) ja lipsu. Kui sa näed tänapäeval meest ülikonna ja lipsuga, siis on ta tavaliselt müügimees. Müüb näiteks tolmuimejaid, kinnisvara või iseennast. Mul üks tuttav noormees kannab kogu aeg lipsu. Temal tuleneb see alaväärsuskompleksist – ta tahaks töödata kuskil, kus hästi makstakse ja saab tähtis olla, aga kahjuks ei saa ta sellist töökohta ja ega ta ise piisavalt selle saamiseks pingutada ka ei viitsi. Mingi kummaline liik tütarlapsi on ka, kellele avaldab lipsu kandev mees eriti sügavat muljet. Mulle mu lipsuga tuttav üldiselt meeldib, kõigil meil on ju erinevad vead, tal on lipsu kandmise viga😀

lipsukeNaiste smart casual on täpselt sama ebamugav nagu meeste omagi. Või noh – mõnele äkki meeldivad kostüümid. Need pildid, mis marimell oma blogisse riputas küll kontoririietusest inspireeritud pole😀 Ükski haritud naine ei lähe ärikohtumisele hõljuvas poolläbipaistvas kleidis kui ta just meessoost äripartnerit hulluks ei pea ajama.

Mingi skandaal pidavat olema Lipsukese pittutulemise kleidiga. Ta blogist leidsin, et ta tahtis sellist kleiti, nagu see roosal taustal siin vasakul, aga ei saanud poest kätte vms. Ma ei kujuta ette millisesse kohta Tallinnas ma julgeks sellise kleidiga minna nagu too helesinine? Isegi kui ta oleks musta värvi. Otse randa võibolla. Mul on küll kõigest b-korv, aga ma ei paljasta seda avalikult, kuna mulle meeldib, et minuga rääkides vaadatakse mulle otsa. Ja see pole vaid meestega nii, ma ise ka näen hullusti vaeva, kui keegi lükkab oma poolpaljad tissid ette, et neid mitte vaadata. Võimalik, et väikeste lastega kodus istuvad emmed (enamus blogijatest?) ei taju enam kuidas seksuaalse alatooniga võnkeid välja saadetakse, aga paljas rind teeb seda ilma omaniku soovidetagi.

Ehk mida siis naised peaksid selga panema kui end mingisse loungesse kohale veavad? Teksad, kampsuni ja sportjalanõud keelas Marimell kindla sõnaga ära. Ma arvan, et Marimell pole mingi keelaja. Kui tema end tenniste ja teksade-kampsuniga hästi ei tunne, on see tema proble. Ma kannan kleiti ka koos teksadega. Minikleiti. Ja mul on mitu nummit kampsikut, kui on külmem ilm, siis ma tunnen end nendega turvaliselt.

Mul on üks maani suvekleit sellise ülaosaga nagu too helesinine ülemisel pildil. Kord kutsusin külla ühe noormehe ja panin selle kleidi selga. Tema esimene küsimus tuppa astudes oli, et kas ma panin selle kleidi meelega selga. Jep, panin küll. Ega me ei jõudnudki toda filmi eriti pikalt vaadata, mille ma küllakutsumise põhjuseks olin toonud😀

Mida ma tahtsin oma postitusega öelda? Etikett mõeldi kunagi selleks välja, et prantsuse maakolgastest tulnud matsid kuningakotta tulles end ebamugavalt ei tunneks kui end rumala peaga valesti riidesse on pannud ja õiges kohas kummarduda ei oska. Et kui keegi läheb õhtul Tallinna suvalisesse kohta pidutsema, siis ta peaks panema end nii riidesse, et ta end mugavalt tunneks. Ei ole vahet, kas minna Bermuudasse või nõmeda nimega kohta, ikka tulevad kõik suvakate kõrtsus käimise riietega. Juhul kui sa oled lapse või raamatuga pikemalt kodus aega veetnud ja väljas pole terve igaviku käinud, siis ei tasu endale midagi sellist, mida sa tavaliselt selga ei paneks, selga ajada, sest muidu on endal paha olla ja siis on kogu pidu rikutud, kuigi “etikett” on täiega täidetud.

Lõppu suvaline foto teksadega tibidest Butterfly lounge lehelt.

5 thoughts on “Blogiauhindade peo riietus ja muu värk

  1. duhh 27. mai 2015, 22:25

    Jäta mobla igaks juhuks koju

    Like

    • Manjana 27. mai 2015, 23:38

      miks? :O

      Like

      • Manjana 27. mai 2015, 23:41

        pikad juhtmed mul, aga julmad naljad sul🙂

        Like

  2. Britt 28. mai 2015, 14:22

    Ma kui väikese lapsega kodus istuv “mammablogija” vast ka ballikleidis kohale ei läheks. No mitte ei tundu sobiv. Lähtun ka pigem vaatenurgast, et tegu on ju nädala sees loungeis toimuva üritusega ja kui mul oleks võimalik kohale minna, siis riietuksin nii nagu läheksin sõbrannaga pärastlõunal kokteilile.

    A samas on inimesed ja nende stiilid/maitsed erinevad. Mina läheksin dringitama teksade ja kontsadega, mõni teine aga sätiks suled juustesse. Eks ongi põnevam hiljem seda galeriid siis vaadata😀

    Like

    • Manjana 28. mai 2015, 17:28

      vot sellepärast tulebki kohale minna, et ma arvan, et on lõbus😛

      Like

Kommenteerimine on suletud.

